Maatschappij Voor Het Intercommunaal Vervoer Te Brussel - Infrastructuur

Raamovereenkomst - Wegenbouwkundige werken voor de signalisatie van de tramway: Levering en plaatsing van uitrusting in verband met de signalisatie


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT - NUTSSECTOREN
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Maatschappij voor het Intercommunaal Vervoer te Brussel - Infrastructuur
Koningsstraat 76, BE-1000 Brussel
Contact: Michaux Sarah
Delwiche Vincent
Tel: +322 5153774 E-mail: vincent.delwiche@stib.brussels
Internet adres(sen): www.mivb.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Raamovereenkomst - Wegenbouwkundige werken voor de signalisatie van de tramway: Levering en plaatsing van uitrusting in verband met de signalisatie
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlenen van de diensten:
Type opdracht: Werken.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of aankoop/aankopen:
Raamovereenkomst - Wegenbouwkundige werken voor de signalisatie van de tramway:
Levering en plaatsing van uitrusting in verband met de signalisatie.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
Geraamde waarde zonder BTW: 2500000.00 EUR
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE,FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.2. VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING.
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Zullen gespecificeerd worden in het bestek
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Zullen gespecificeerd worden in het bestek
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Zullen gespecificeerd worden in het bestek
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Onderhandeling. Gegadigden zijn reeds geselecteerd: Neen.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor het verkrijgen van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document:
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 14/09/2017-12:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van offertes of aanvragen tot deelneming: 18/09/2017-09:00
Het bestek is beschikbaar in bijlage van de aankondiging. In het geval dat de firma het bestek niet zou kunnen downloaden, kan zij deze vragen op het volgend e-mail adres: vincent.delwiche@stib.brussels. De aanvragen tot deelname, vergezeld van het selectiedossier, moeten per aangetekende zending of per bode opgestuurd worden naar het adres vermeld onder punt I.1, tegen de datum vermeld onder punt IV.3.4, zowel op papier als onder elektronische vorm. Voor operationele redenen zal de MIVB maximum 6 firma's selecteren. Indien er meer referenties zijn van gelijkaardige opdrachten die vergezeld zijn van een tevredenheidsbrief ingevuld door de klant in kwestie.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 28/06/2017

Vergelijkbare advertenties van BDA