Brussels Woning

Leverin van van een complete oplossing voor intercom apparatuur, toegangscontrole en communicatie


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Brussels Woning
Kardinaal Mercierstraat, 37, BE-1000 Brussel
Contact: Wastelain Marc
Tel: +32 24351810 E-mail: technique@lbw.brussels
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=275880
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Leverin van van een complete oplossing voor intercom apparatuur, toegangscontrole en communicatie
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Leveringen.
Belangrijkste plaats van levering: Zetel van de aanbestedende dienst
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Leverin van een complete oplossing voor intercom apparatuur, toegangscontrole en communicatie
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
De inschrijvers moeten de voorwaarden naleven betreffende het recht op toegang tot de opdracht overeenkomstig de artikelen 61 t/m 66 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011.
Inlichtingen en formaliteiten die nodig zijn om na te gaan of aan die vereisten is voldaan:
Art. 61, § 1 en § 2, 1°, 2° of b3° : De inschrijvers voegen bij hun offerte een uittreksel uit het strafregister of een gelijkwaardig document dat door een bevoegde gerechtelijke of administratieve overheid is uitgereikt.
Art. 62 : Inschrijvers die personeel in dienst hebben dat onderworpen is aan de wet van 27 juni 1969 voegen bij hun offerte een attest van de Rijksdienst voor Sociale Zekerheid waaruit blijkt dat zij in regel zijn met de betaling van hun sociale zekerheidsbijdragen. Inschrijvers die personeel in dienst hebben dat behoort tot een andere Lidstaat van de Europese Unie en niet hiervóór wordt bedoeld, voegen bij hun offerte een attest dat uitgereikt is door de bevoegde overheid en waaruit blijkt dat zij voldaan hebben aan hun verplichtingen betreffende de betaling van de sociale zekerheidsbijdragen volgens de wettelijke bepalingen van het land waar zij gevestigd zijn. Het attest heeft betrekking op het voorlaatste afgelopen kalenderkwartaal vóór de datum van ontvangst van de offertes.
Art. 63 : De inschrijvers voegen bij hun offerte een attest waaruit blijkt dat zij voldaan hebben aan hun beroepsmatige fiscale verplichtingen volgens de wettelijke bepalingen van het land waar zij gevestigd zijn. Het attest heeft betrekking op de laatste afgelopen fiscale periode vóór de uiterste ontvangstdatum van de offertes.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Een verklaring van de bank correct opgesteld overeenkomstig het model opgenomen in bijlage 3 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011.
/
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Een lijst van de voornaamste leveringen uitgevoerd in de afgelopen drie jaar, met vermelding van het bedrag, de datum en de openbare of particuliere ontvanger.
Voor 3 van deze leveringen voor een bedrag dat overeenstemt met het bedrag van huidige aanbesteding, zal de bieder certificaten van goede uitvoering bezorgen.
3 certificaten van goede uitvoering voor het leveren van goederen voor een bedrag dat equivalent is aan huidige aanbesteding.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 20/08/2017 - 15:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 15.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Een exemplaar van het bestek kan worden afgehaald in onze kantoren (Putterij 22 te 1000 Brussel, Verdieping 01) van maandag tot vrijdag van 9u tot 11u30 en van 14u tot 16u. De betaling gebeurt in cash of met de bankkaart.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 30/08/2017 - 11:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 30/08/2017 - 11:00
Plaats: Zaal CA - Gelijkvloer - Putterij 22 te 1000 Brussel
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 28/06/2017

Vergelijkbare advertenties van BDA