Brussels Woning

Onderhoud, beheer, bewaking en herstellingen van defecten aan de collectieve stookplaatsen en de specifieke technische uitrustingen


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Brussels Woning
Kardinaal Mercierstraat, 37, BE-1000 Brussel
Contact: Wastelain Marc
Tel: +32 24351810 E-mail: technique@lbw.brussels
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=277557
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Onderhoud, beheer, bewaking en herstellingen van defecten aan de collectieve stookplaatsen en de specifieke technische uitrustingen
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Diensten.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Aanduiding van een onderhoudsfirma voor het onderhoud, het beheer, de bewaking en de herstellingen van defecten aan de collectieve stookplaatsen en de specifieke technische uitrustingen.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
II.2.1. Totale hoeveelheid of omvang:
Geraamde waarde zonder BTW: 4774000.00 EUR .
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
De Inschrijver mag zich niet bevinden in één van de gevallen van uitsluiting vermeld in §1 en §2 van Artikel 61 van het Koninklijk Besluit van 15 juli 2011.
Bovendien is ook van toegang tot de opdracht uitgesloten, in eender welk stadium van de procedure, elke Inschrijver van wie wordt vastgesteld dat hij illegaal verblijvende onderdanen van derde landen tewerkgesteld heeft in de zin van de wet van 11 februari 2013, die sancties en maatregelen voorziet voor werkgevers van illegaal verblijvende onderdanen van derde landen. Deze bepaling is op dezelfde manier van toepassing voor de entiteit op dewelke de kandidaat of de Inschrijver een beroep doet wanneer de capaciteit van deze entiteit bepalend is voor zijn selectie.
Louter door zijn offerte in te dienen, verklaart de Inschrijver impliciet op zijn erewoord dat hij zich niet in één van die gevallen van uitsluiting bevindt.
De aandacht van elke Inschrijver wordt gevestigd op het feit dat de Aanbestedende Overheid de voornoemde verklaring zal mogen controleren en dat hij dat in elk geval zal doen voor elke geraadpleegde Opdrachtnemer, door hem de bewijzen te vragen dat hij zich in geen enkel geval van uitsluiting uit bovengenoemd Artikel 61 bevindt.
Zo zal de Inschrijver vanaf de datum van het verzoek van de Aanbestedende Overheid over een termijn van 10 kalenderdagen beschikken om de volgende documenten te bezorgen:
 Een recent uittreksel van zijn strafregister (als de Inschrijver een natuurlijke persoon is, wordt zijn eigen uittreksel gevraagd; indien het om een rechtspersoon gaat, dan wordt dat van de rechtspersoon gevraagd) of een equivalent document dat afgeleverd werd door een gerechtelijke of administratieve autoriteit van het land van herkomst of afkomst en waaruit blijkt dat aan de eisen uit Artikel 61, §1 en §2, 1° tot 3° van het Koninklijk Besluit van 15 juli 2011 voldaan is. Het attest mag niet meer dan 3 maanden vóór de uiterste datum van indiening van de offertes afgeleverd zijn;
 Een verklaring op erewoord waarin hij verklaart zich niet te bevinden in één van de situaties bedoeld in Artikel 61, §2, 4° en 7° van het Koninklijk Besluit van 15 juli 2011;
 Het origineel (met droogstempel) van het attest van de R.S.Z., in overeenstemming met de bepalingen van Artikel 62 §1 van het Koninklijk Besluit van 15 juli 2011 zoals gewijzigd, indien de onderneming Belgisch is, of van de bevoegde overheid conform Artikel 62 §2 van voornoemd Koninklijk Besluit indien ze buitenlands is, dat certificeert dat hij in regel is met de betaling van de bijdragen voor sociale zekerheid en bestaanszekerheid (van het voorlaatste trimester t.o.v. de uiterste datum van indiening van de offertes);
 Een attest waaruit blijkt dat de Inschrijver in orde is met zijn fiscale verplichtingen volgens de wettelijke bepalingen van het land waarin hij gevestigd is. Het attest mag niet meer dan 3 maanden vóór de uiterste datum van indiening van de offertes afgeleverd zijn. Voor een Belgische Inschrijver controleert de Aanbestedende Overheid de fiscale verplichtingen ten aanzien van de FOD Financiën op basis van het door deze laatste afgeleverde attest.
Bovendien mogen de volgende personen zich in geen enkel van de bovengenoemde gevallen van uitsluiting bevinden en zijn ze verplicht om dezelfde formaliteiten te vervullen als hierboven vermeld:
 Elk lid van de groepering zonder rechtspersoonlijkheid die een offerte indient;
 De entiteiten op dewelke de Inschrijver een beroep zou doen in het kader van de kwalitatieve selectie om hun capaciteiten te doen gelden.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
De economische en financiële draagkracht van de Inschrijver wordt geëvalueerd op basis van de volgende documenten:
 Het bewijs van een verzekering beroepsrisico's (Art. 24 KB van 14-01-2013);
 Een verklaring betreffende de specifieke omzet van het activiteitendomein dat het voorwerp uitmaakt van de Opdracht, voor de laatste drie beschikbare boekjaren in functie van de oprichtingsdatum of van het begin van de activiteiten van de Inschrijver, voor zover de informatie over deze omzet beschikbaar is . Deze jaarlijkse omzet mag in geen geval lager zijn dan vijf maal het totale jaarlijkse bedrag van de opdracht.
/
III.2.3. Vakbekwaamheid:
De technische of beroepsbekwaamheid van de Inschrijver wordt geëvalueerd op basis van de volgende documenten:
 kopie van de studietitel van de natuurlijke persoon die belast is met de Leiding en de algemene organisatie, die bewijst dat hij burgerlijk ingenieur/industrieel ingenieur in elektromechanica, elektriciteit, bouw is, met minstens tien jaar ervaring in het domein van het beheer van technische verwarmings- en ventilatie-installaties.
 De natuurlijke persoon die belast is met de opdracht zal bij de uitoefening ervan een titel moeten bezitten die de Inschrijver kan verbinden; bij gebrek daaraan, zal de ondertekenaar van de offerte een persoon zijn die de macht heeft om de Inschrijver te binden.
 De documenten die de beroepskwalificatie bewijzen van het technisch personeel aan wie het onderhoud van de technische installaties zal worden toevertrouwd. Zij zullen over geldige erkenningen moeten beschikken, die erkend zijn door Leefmilieu Brussel (erkend verwarmingsketeltechnicus, technicus G1, G2, L, EPB-klimaatregelingstechnicus en erkend controleur).
 Het voorleggen van referenties voor soortgelijke werken en diensten die uitgevoerd werden in de loop van de voorbije 5 jaar:
o Minstens twee referenties met betrekking tot het onderhoud van een park van meer dan 20 collectieve stookplaatsen voor rekening van een zelfde aanbestedende overheid;
o Minstens twee referenties met betrekking tot het onderhoud van stookplaatsen met een geïnstalleerd vermogen van meer dan 1 MW.
Eén zelfde referentie kan verscheidene van de bovenvermelde eisen dekken.
Deze referenties worden gestaafd met attesten van goede uitvoering die afgeleverd en ondertekend zijn door de bevoegde overheid. Wanneer de opdrachtgever een privaatrechtelijke persoon is, zijn ze door hem ondertekend.
/
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige inschrijving, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 24/08/2017 - 15:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 220.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Een exemplaar van het bestek kan worden afgehaald vanaf 17 juli 2017 in onze kantoren (Putterij 22 te 1000 Brussel, Verdieping 01) tijdens de kantooruren, van maandag tot vrijdag, van 9u tot 11u en van 13u30 tot 16u, . De betaling gebeurt in cash of met de bankkaart.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 25/09/2017 - 11:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 25/09/2017 - 11:00
Plaats: Zaal CA (verdieping 0) Putterij 22 te 1000 Brussel
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Op straffe van nietigheid van zijn offerte moet de inschrijver deelnemen aan het verplichte bezoek ter plaatse dat plaatsvindt op 29/08/2017 van 9u00 tot 16u00. De inschrijver zal voor de modaliteiten van het bezoek contact opnemen met de aanbestedende dienst.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 28/06/2017

Vergelijkbare advertenties van BDA