AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
en Bord de Soignes
Herrmann Debrouxlaan 15A, BE-1160 Brussel
Contact: Mevrouw Francesca Bonazzi
Tel: +32 24352382 E-mail: f.bonazzi@ebds.brussels
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Renovatie van twee stookruimtes
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: rue Rom 1a,1b - 2a,2b à 1150 Woluwe-Saint-Pierre/ Romstraat 1a,1b - 2a,2b te 1150 Sint-Pieters-Woluwe
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Onderhavig bestek beschrijft de HVAC- werken die uitgevoerd moeten worden voor een gebouw Leopoldstraat Rom 1 en 2 in St-Pieters-Woluwé.
De in dit bestek beschreven werken omvatten onder andere :
- De warmwaterproductie voor verwarming door middel van twee modulerende condensatieaardgasketels met luchtafvoeropening
- De productie van SWW op de productie voor verwarming, via een gemengd systeem met opslagvat SWW en platenwisselaar.
- Demontage en afvoer van de bestaande installatie.
- Aanpassing aan de regelgeving van de boven- en onderventilatie van de stookruimten plus RF-afscheiding en wettelijke aanpassingen aan de gasruimten.
- De verwijdering van het asbest in de stookruimte.
Verplichte optie : asbestverwijdering bij de buisleidingen in beide kelders waarop de opdracht van toepassing is.
Als verplichte opties 0.1.4 en 14.1.1.3 die door de aanbestedende dienst worden geaccepteerd, zal de inschrijver 30 dagen meer dan punt II.3 krijgen.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
« De inschrijvers moeten de voorwaarden naleven betreffende het recht op toegang tot de opdracht overeenkomstig de artikelen 61 t/m 66 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 »
Inlichtingen en formaliteiten die nodig zijn om na te gaan of aan die vereisten is voldaan:
Vermeld hier:
« Art. 61, § 1 en § 2, 1°, 2° of b3° : De inschrijvers voegen bij hun offerte een uittreksel uit het strafregister of een gelijkwaardig document dat door een bevoegde gerechtelijke of administratieve overheid is uitgereikt.
Art. 62 : Inschrijvers die personeel in dienst hebben dat onderworpen is aan de wet van 27 juni 1969 voegen bij hun offerte een attest van de Rijksdienst voor Sociale Zekerheid waaruit blijkt dat zij in regel zijn met de betaling van hun sociale zekerheidsbijdragen.
Inschrijvers die personeel in dienst hebben dat behoort tot een andere Lidstaat van de Europese Unie en niet hiervóór wordt bedoeld, voegen bij hun offerte een attest dat uitgereikt is door de bevoegde overheid en waaruit blijkt dat zij voldaan hebben aan hun verplichtingen betreffende de betaling van de sociale zekerheidsbijdragen volgens de wettelijke bepalingen van het land waar zij gevestigd zijn.
Het attest heeft betrekking op het voorlaatste afgelopen kalenderkwartaal vóór de datum van ontvangst van de offertes.
Art. 63 : De inschrijvers voegen bij hun offerte een attest waaruit blijkt dat zij voldaan hebben aan hun beroepsmatige fiscale verplichtingen volgens de wettelijke bepalingen van het land waar zij gevestigd zijn. Het attest heeft betrekking op de laatste afgelopen fiscale periode vóór de uiterste ontvangstdatum van de offertes ».
III.2.3. Vakbekwaamheid:
ja
Vereiste erkenning: Categorie D17 en erkenningsklasse 2
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 4/9/2017 - 23:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 0.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Het dossier kan gratis gedownload worden op deze website.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
5/9/2017 - 10:30
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
5/9/2017 - 10:30
Plaats: bureel en Bord de Soignes, Hermann Debrouxlaan 15a, 1160 Oudergem, vergaderingzaal
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Plaatsbezoek vereist en verzuimen aan plaatsbezoek leidt tot nietigheid van de offerte:
Op straffe van nietigheid van zijn offerte zal de inschrijver het verplichte plaatsbezoek bijwonen dat plaatsvindt op 17/8/17 om 14h of 23/8/17 om 14h. Afspraak Romlaan 1a te 1150 Sint-Pieters-Woluwe.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 27/6/2017