AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Wolu-Facilities - Vereniging onderworpen aan de Wet van 8 juli 1976
Karrestraat, 27, BE-1200 Sint-Lambrechts-Woluwe
Contact: Decroix Henry
Tel: +32 27777646 Fax: +32 27791633 E-mail: h.decroix@wolufacilities.be
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=277957
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Overheidsopdracht van leveringen met als voorwerp de levering van koffie en de terbeschikkinstelling en het onderhoud van koffiemachines
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Leveringen.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Overheidsopdracht van leveringen met als voorwerp "de levering van koffie en de terbeschikkingstelling en het onderhoud van koffiemachines
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
II.2.1. Totale hoeveelheid of omvang:
Geraamde waarde zonder BTW: tussen 30000.00 en 35000.00 EUR .
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Het bewijs dat de inschrijver niet in een van de volgende situaties verkeert (artikels 61 en 62 van het KB van 15 juli 2011):
o staat van faillissement of vereffening, stopzetting van zijn werkzaamheden, gerechtelijke reorganisatie of soortgelijke toestand als gevolg van een gelijkaardige procedure die bestaat in de nationale wet- en regelgevingen.
o aangifte hebben gedaan van zijn faillissement of het voorwerp uitmaken van een procedure tot vereffening of gerechtelijke reorganisatie, of elke andere soortgelijke procedure die bestaat in de nationale wet- en regelgevingen.
Het bewijs dat de inschrijver zich niet in een van de voormelde gevallen bevindt, kan worden geleverd door een recent attest van de rechtbank van koophandel.
o bij gerechtelijke beslissing die in kracht van gewijsde is gegaan veroordeeld zijn geweest voor een misdrijf dat zijn professionele integriteit aantast.
Het bewijs dat de inschrijver zich niet in een van de voormelde gevallen bevindt, kan worden geleverd door een recent uittreksel uit het strafregister van de inschrijver of door een evenwaardig document uitgereikt door een gerechtelijke of overheidsinstantie van het land van oorsprong of herkomst.
? Socialezekerheidsbijdragen
Kan in elk stadium van de gunningsprocedure worden uitgesloten van de toegang ertoe, de inschrijver die niet voldaan heeft aan zijn verplichtingen inzake betaling van zijn sociale zekerheidsbijdragen volgens artikel 62 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011.
Met het oog hierop zal de aanbestedende overheid zelf d.m.v. elektronische middelen (Digiflow) de situatie van de rekening van de inschrijver jegens de instelling voor sociale zekerheid (RSZ) nagaan.
? Fiscale verplichtingen
Kan in elk stadium van de gunningsprocedure worden uitgesloten van de toegang ertoe, de inschrijver die niet voldaan heeft aan zijn verplichtingen inzake de betaling van zijn fiscale verplichtingen volgens artikel 63 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011.
Voor een Belgische kandidaat of inschrijver, controleert de aanbestedende overheid zelf de naleving van de fiscale verplichtingen van de inschrijver ten aanzien van de FOD Financiën, d.m.v. elektronische middelen (DIGIFLOW).
Voor de kandidaat of inschrijver van een andere lidstaat van de Europese Unie, wordt bij de offerte een attest gevoegd dat werd uitgereikt door de bevoegde overheid, waaruit blijkt dat hij, volgens de rekeningen die uiterlijk op de uiterste datum van ontvangst van de offertes zijn afgesloten, op die datum in orde is met zijn fiscale verplichtingen volgens de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is.
? Beroepsfouten
De inschrijver die bij zijn beroepsuitoefening een ernstige fout heeft begaan, vastgesteld op elke grond die de vereniging Wolu Facilities aannemelijk zal kunnen maken, kan uitgesloten worden van deelname aan de opdracht.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is (levering van koffie, terbeschikkingstelling en onderhoud van koffiemachines) over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de inschrijver met zijn bedrijvigheid is begonnen, voor zover deze omzetcijfers beschikbaar zijn.
Minimumbedrag(en): jaarlijks minimaal 70.000 euro totale omzet.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
De inschrijver bewijst zijn technische bekwaamheid door bij zijn offerte een lijst bij te voegen van de voornaamste opdrachten van gelijkaardige leveringen (levering van koffie, terbeschikkingstelling en onderhoud van koffiemachines) die gedurende de afgelopen drie jaar werden verricht met vermelding van het bedrag, de datum en de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor ze bestemd waren en of het gaat om een rust- en verzorgingstehuis of om een ziekenhuis.
De inschrijver dient tevens mee te delen:
- Elk document waaruit blijkt dat hij zich strikt houdt aan de regelgeving betreffende de HACCP-normen en de traceerbaarheidseisen.
- De datum van het laatste bezoek van het FAVV geldt als bewijs.
De technische bekwaamheid van de inschrijver wordt bewezen vanaf dat de inschrijver in de afgelopen drie jaar vóór de opdracht drie overeenkomsten heeft gerealiseerd voor de levering van koffie en de terbeschikkingstelling van meer dan tien koffiemachines.
Hij dient daartoe drie attesten van goede uitvoering mee te delen die behoorlijk zijn ingevuld en ondertekend door zijn klanten.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Prijs, Weging: 30
Criterium 2: Kwaliteit/aroma, Weging: 15
Criterium 3: Inteventietijd voor de depannage, Weging: 15
Criterium 4: Gebruiksgemak van de machines, Weging: 10
Criterium 5: Ondehoudsgemak van de machines, Weging: 10
Criterium 6: Progammering van diverse regelingen , Weging: 5
Criterium 7: Leveringstermijn , Weging: 5
Criterium 8: Oorsprong en labelling van de voorgestelde koffie, Weging: 5
Criterium 9: Bijkomende diensten , Weging: 5
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 27/07/2017 - 10:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
04/09/2017 - 10:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 27/06/2017