AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Brussels Hoofdstedelijk Parlement
Eikstraat 22, BE-1005 Brussel
Contact: Gilbert Valentine
Dhr. Johan Van de Velde
Tel: +32 25496680 Fax: +32 25496212 E-mail: greffe@parlement.brussels
Internet adres(sen): www.parlement.brussels
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Overheidsopdracht van werken met als voorwerp de renovatie van de systemen voor monitoring en automatische processturing, hetzij het in dienst stellen van een nieuw gecentraliseerd technisch beheer (GTB), in de gebouwen van het Brussels Parlement
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Eikstraat 14 à 22, Lombardstraat 55-57 en 69 à 77 te 1000 Brussel
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Overheidsopdracht van werken met als voorwerp de renovatie van de systemen voor monitoring en automatische processturing, hetzij het in dienst stellen van een nieuw gecentraliseerd technisch beheer (GTB), in de gebouwen van het Brussels Parlement
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Lijst van verrichte werken (zie lastenboek)
Klasse: Klasse 2 : tot 275.000 EUR, Categorie: S4
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Kost, Weging: 60
Criterium 2: TEchnische waarde van de offerte, Weging: 20
Criterium 3: Voorgestelde uitvoeringstermijn, Weging: 20
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 15/09/2017 - 12:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
21/09/2017 - 12:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Zie lastenboek
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 27/06/2017