Maatschappij Voor Het Intercommunaal Vervoer Te Brussel - Infrastructuur

Merostation Zuid - verbouwing handelszaak nr 8 op niveau -1


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT - NUTSSECTOREN
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Maatschappij voor het Intercommunaal Vervoer te Brussel - Infrastructuur
Koningsstraat 76, BE-1000 Brussel
Contact: Philippe Sandron
Tel: +32 25152815 E-mail: philippe.sandron@stib.brussels
Internet adres(sen): www.mivb.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Merostation Zuid - verbouwing handelszaak nr 8 op niveau -1
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlenen van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Brussels Hoofdstedelijk Gewest
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of aankoop/aankopen:
Afbraak en herinrichting van de bestaande handelsruimte nr 8
Bouwen van nieuwe gevels, grotendeels uit glaswanden samengesteld
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE,FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.2. VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING.
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
De kandidaten moeten aan de minimale deelnemingsvoorwaarden beantwoorden en daartoe moeten zij de volgende documenten, genummerd en in volgorde, aan hun kandidatuur toevoegen:
1. een verklaring op erewoord waarin de kandidaat-onderneming bevestigt dat zij zich niet in een toestand van uitsluiting bevindt, zoals voorzien in artikel 66 § 4 van het KB van 16 juli 2012;
2. een verklaring op erewoord dat de kandidaat-onderneming in staat is ofwel het Nederlands ofwel het Frans te gebruiken in al haar contacten met de MIVB (correspondentie, bezoeken, vergaderingen, permanent werkafgevaardigde, etc.);
3. Voor de opdracht is minimaal een klasse 3 (sub)categorie D vereist. Om die reden is de kandidaat verplicht het bewijs van deze erkenning in klasse 3 (sub)categorieën D te overhandigen.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Om de kandidaten te kunnen selecteren, wordt hen verzocht de documenten bij hun kandidatuur te voegen waaruit blijkt dat zij over de economische en financiële draagkracht beschikken om de opdracht uit te voeren zoals beschreven in punt II.1.5 (in termen van duur en omvang), en meer bepaald de volgende documenten:
het bewijs van een verzekering Burgerlijke Aansprakelijkheid (BA) - Exploitatie die de beroepsrisico's dekt, met vermelding van het type verzekering en de omvang ervan, afgesloten door de kandidaat-onderneming of de kandidaat (verzekerde bedragen: minimum 1.250.000,00 EUR) of de verbintenis m.b.t. het afsluiten van dergelijke verzekering
III.2.3. Vakbekwaamheid:
De 3 voorgestelde referenties (niet meer, niet minder) zullen projecten van een omvang vanaf 150.000? moeten voorstellen, betreffende gelijkaardige werken,door de onderneming,in een stedelijk milieu, binnen de laatste 5 jaren uitgevoerd. Deze lijst zal ondersteund worden door certificaten van goede uitvoering. De informatie, weergegeven in de certificaten dient voor elk project onder andere het bedrag van de werken, de duur ervan, alsook het respecteren van deze twee parameters tijdens het project bevatten. Bovendien zullen deze certificaten de plaats van uitvoering alsook de te contacteren verantwoordelijke personen voor rekening van de onderneming vermelden. Deze certificaten zullen door deze persoon of personen ondertekend worden
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Onderhandeling. Gegadigden zijn reeds geselecteerd: Neen.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor het verkrijgen van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document:
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 21/08/2017-16:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van offertes of aanvragen tot deelneming: 22/08/2017-17:00
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 27/06/2017

Vergelijkbare advertenties van BDA