Politiezone Brussel Hoofdstad Elsene

Overheidsopdracht voor leveringen met het doel de levering, installatie, aansluiting en indienststelling van videoconferentiesystemen evenals het onderhoud van die systemen gedurende 36 maanden voor de politiezone Brussel HOOFDSTAD Elsene


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Politiezone Brussel HOOFDSTAD Elsene
Kolenmarkt 30 , BE-1000 Brussel
Contact: Politiezone Brussel HOOFDSTAD Elsene
Luc Moons
Tel: +32 2797925 Fax: +32 2797922 E-mail: luc.moons@police.belgium.eu
Internet adres(sen): http://www.policelocale.be/5339 / http://www.lokalepolitie.be/5339
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Overheidsopdracht voor leveringen met het doel de levering, installatie, aansluiting en indienststelling van videoconferentiesystemen evenals het onderhoud van die systemen gedurende 36 maanden voor de politiezone Brussel HOOFDSTAD Elsene
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Leveringen.
Belangrijkste plaats van levering: Brussel
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Overheidsopdracht voor leveringen met het doel de levering, installatie, aansluiting en indienststelling van videoconferentiesystemen evenals het onderhoud van die systemen gedurende 36 maanden voor de politiezone Brussel HOOFDSTAD Elsene
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
II.2.1. Totale hoeveelheid of omvang:
levering, installatie, aansluiting en indienststelling van videoconferentiesystemen evenals het onderhoud van die systemen gedurende 36 maanden
Geraamde waarde zonder BTW: 334710.74 EUR .
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
1 - Automatische verklaring
Door een offerte in te dienen verklaart de inschrijver dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingsgevallen vermeld in artikel 61, §§ 1 en 2, 1° tot 4° en 7° van het koninklijk besluit plaatsing overheidsopdrachten van 15 juli 2011.
2 - Bijdragen voor de sociale zekerheid
- Als de inschrijver personeel tewerkstelt dat onderworpen is aan de wet van 27 juni 1969 tot herziening van de besluitwet van 28 december 1944 betreffende de sociale zekerheid der arbeiders, gaat de aanbestedende overheid, conform artikel 60, § 1 van het bovenvermeld koninklijk besluit van 15 juli 2011, via elektronische weg na of de inschrijver voldaan heeft aan zijn verplichtingen inzake de betaling van zijn bijdragen voor de sociale zekerheid.
- Als de inschrijver personeel uit een andere lidstaat van de Europese Unie ewerkstelt en dat niet beoogd is door het vorige lid, voegt hij bij zijn offerte een attest dat uitgereikt werd door de bevoegde overheid en waarin bevestigd wordt dat hij, volgens de rekening die uiterlijk de uiterste dag voor de ontvangst van de offerten is opgemaakt, op die datum voldaan heeft aan de voorschriften inzake de betaling van zijn bijdragen voor de sociale zekerheid overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is.
- Als de inschrijver onderworpen is aan de sociale zekerheid van de zelfstandigen, voegt hij bij zijn offerte een fiscaal attest dat zijn toestand inzake de betaling van zijn sociale bijdragen weergeeft.
3 - Fiscale verplichtingen
- Als de inschrijver niet Belgisch is, voegt hij bij zijn offerte een attest waaruit blijkt dat hij heeft voldaan aan zijn fiscale verplichtingen overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is.
- Als de inschrijver Belgisch is, verifieert de aanbestedende overheid, conform artikel 60, § 1 van het bovenvermeld koninklijk besluit van 15 juli 2011, via elektronische weg de naleving van de fiscale verplichtingen van de inschrijver ten opzichte van de Federale Overheidsdienst Financiën op basis van het attest dat door die laatste wordt afgeleverd.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
De inschrijver voegt bij zijn offerte drie leveringen van videoconferentiesystemen die hij gedurende de afgelopen drie jaar heeft verricht met vermelding van hun bedrag, hun datum en de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren.
Indien het leveringen aan publiekrechtelijke instanties betreft, voegt hij de door die instanties afgegeven of medeondertekende attesten bij die de uitvoering van de leveringen aantonen.
Indien het gaat over leveringen aan privaatrechtelijke instanties, voegt hij de attesten van die instanties bij die de uitvoering van de leveringen aantonen. Bij ontstentenis mag hij zelf verklaren dat de leveringen uitgevoerd werden.
Elke levering heeft een waarde van minstens 200.000,00 euro exclusief btw.
Als de inschrijver zich beroept op de draagkracht van andere entiteiten in het kader van de hierboven vastgestelde criteria voor de kwalitatieve selectie, toont hij aan dat hij zal beschikken over de voor de uitvoering van de opdracht noodzakelijke middelen door overlegging van de verbintenis van deze entiteiten om hem dergelijke middelen ter beschikking te stellen.
In dat geval vermeldt hij eveneens het gedeelte van de opdracht waarvoor hij een beroep doet op de draagkracht van die andere entiteiten.
Klasse: N/A, Categorie: N/A
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: De totale prijs van de offerte., Weging: 40
Criterium 2: De technische capaciteit van de aangeboden producten., Weging: 30
Criterium 3: De aard, omvang en termijn van de waarborg., Weging: 10
Criterium 4: De bepalingen van het onderhoudscontract., Weging: 10
Criterium 5: De totale termijn voor de levering, installatie, aansluiting en indienststelling., Weging: 10
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 04/08/2017 - 10:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 05/09/2017 - 09:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 05/09/2017 - 09:00
Plaats: Agorazaal op de 4de verdieping van het gebouw van de politiezone Brussel HOOFDSTAD Elsene, Kolenmarkt 30 te 1000 Brussel
Personen die de opening van de offertes mogen bijwonen: Publieke zitting
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
1) Voordat zij hun offerte opmaken, zijn de inschrijvers verplicht de sites te bezoeken. De afspraak dient gemaakt te worden met de heer Moons.
2) Na de opening van de offerten worden de inschrijvers uitgenodigd een demonstratie te geven met een gelijkaardige configuratie als die in de offerte. Die demonstratie gaat door op een plaats in België.
3) Wat de beroepsinstanties betreft (punt VI.4.1):
- Telefoon van de Raad van State (griffie): (+32 - 2) 234 96 11
- Telefoon van de Rechtbank van eerste aanleg van Brussel: (+32 - 2) 508 61 11
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 28/06/2017

Vergelijkbare advertenties van BDA