AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT - NUTSSECTOREN
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Infrabel - Directie Asset Management - Area North East
Koningin Maria Hendrikaplein 27, BE-2018 Antwerpen
Contact: TUC RAIL N.V.
Via het forum vraag & antwoord aan het adres van het kopersprofiel
E-mail: ppcell@tucrail.be
Internet adres(sen): www.infrabel.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
TR 056378 Stad Antwerpen en gemeente Beveren : Liefkenshoekspoorverbinding - luchtontvochtigingsinstallaties (HVAC)
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlenen van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Antwerpen en Beveren
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of aankoop/aankopen:
De opdracht bestaat hoofdzakelijk uit:
- Het leveren en installeren van 12 luchtontvochtigingsinstallaties en dito kanaal werken voor het ontvochtigen van technische ruimtes en liftkokers in de toegangsschachten van de Liefkenshoekspoorverbinding.
- Het leveren en plaatsen van 2 ladders en borstweringen.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
II.2.1. Totale hoeveelheid of omvang:
Zie II.1.5)
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE,FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.2. VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING.
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
- De Belgische erkenning van aannemers van werken in de ondercategorie D18 , klasse 4;
- Certificaat van "Quality Management System", volgens de normen EN ISO 9001;
- Attest van de Rijksdienst voor Sociale Zekerheid betreffende het voorlaatste afgelopen kalenderkwartaal vóór de uiterste datum voor het indienen van de offerte.
- Attest van de FOD Financiën uitgegeven in het kader van overheidsopdrachten en uitgegeven uiterlijk 15 dagen vóór de uiterste datum voor het indienen van de offerte en waaruit blijkt dat de inschrijver voldaan heeft aan zijn fiscale verplichtingen ten aanzien van de FOD Financiën (de algemene administratie van de inning en de invordering).
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Klasse: Klasse 4 : tot 900.000 EUR, Categorie: D18
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Onderhandeling.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor het verkrijgen van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document:
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 23/08/2017-12:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van offertes of aanvragen tot deelneming:
23/08/2017-12:00
De aanbestedende overheid legt het gebruik van elektronische middelen op voor het indienen van een offerte via de website e-Tendering van het platform e-Procurement.
Er wordt een verplicht bezoek ter plaatse georganiseerd op 8 augustus 2017. De plaats van afspraak wordt meegedeeld na inschrijving. Modaliteiten: zie het deel "Algemene contractuele bepalingen" van het bestek.
Eventuele vragen over het bestek dienen gesteld te worden via het Forum "Vraag antwoord" hernomen in het adres van het kopersprofiel.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 26/06/2017