AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Ukkel
place Jean Vander Elst, 29, BE-1180 Uccle
Contact: Giaux Isabelle
Isabelle Giaux
Tel: +32 23486780 Fax: +32 23486779 E-mail: igiaux@uccle.brussels
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=277306
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Volledige renovatie en uitbreiding van een drie gevels woning
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: 129 Sint-Jobsberg te Ukkel
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Volledige renovatie en uitbreiding van een drie gevels woning.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
De inschrijver die niet in orde is met zijn verplichtingen betreffende de betaling van zijn sociale-zekerheidsbijdragen volgens artikel 62 van het Koninklijk Besluit van 15 juli 2011 kan in gelijk welk stadium van de procedure de toegang tot de opdracht worden ontzegd.
Hiertoe gaat de aanbestedende overheid zelf via elektronische weg (Digiflow) over tot de verificatie van de toestand van de rekening van de inschrijver bij de sociale-zekerheidsinstelling (RSZ).
In toepassing van art. 63 van het Koninklijk Besluit van 15 juli 2011 voegt de kandidaat of inschrijver bij zijn offerte een attest waaruit blijkt dat hij in orde is met zijn professionele fiscale verplichtingen volgens de wettelijke bepalingen van het land waar hij is gevestigd. Het attest heeft betrekking op de laatste verstreken fiscale periode voor de uiterste datum voor ontvangst van de aanvragen tot deelname of van de offertes, naargelang het geval.
Voor een Belgische kandidaat of inschrijver verificeert de aanbestedende overheid het naleven van de fiscale verplichtingen ten opzichte van de FOD Financiën op basis van het door deze laatste afgeleverde attest. De aanbestedende overheid zal zelf via elektronische weg deze informatie opvragen conform de bepalingen van het artikel 60§1 van het Koninklijk Besluit van 15 juli 2011.
De inschrijver die op professioneel vlak een zware fout heeft begaan die geldig vastgesteld is op elke wijze die de aanbestedende overheid kan aantonen, kan de toegang tot de opdracht ontzegd worden.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Inlichtingen en formaliteiten om na te gaan of aan de vereisten is voldaan:
Een lijst van werken uitgevoerd tijdens de voorbije vijf jaar. Bij deze lijst moeten voor de belangrijkste werken attesten worden gevoerd die de goede uitvoering aantonen. Deze attesten zijn opgemaakt en ondertekend door de bevoegde overheid. Als de bouwheer een particulier is, zijn ze door hem opgemaakt en ondertekend. Bij gebrek hieraan volstaat een eenvoudige verklaring van de aannemer. Deze attesten vermelden het bedrag, de periode en de plaats waar de werken zijn uitgevoerd en verduidelijken of ze uitgevoerd zijn volgens de regels van de kunst en of ze op regelmatige wijze tot een goed einde zijn gebracht. In voorkomend geval worden deze attesten onmiddellijk door de bevoegde overheid overgemaakt aan de aanbestedende overheid.
De inschrijver bewijst met deze lijst dat hij de voorbije vijf jaar werken heeft uitgevoerd om twee woningen te renoveren en in overeenstemming te brengen, voor een bedrag van ten minste Euro 140.000 excl. btw.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 20/07/2017 - 00:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 25.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Betalingstermijnen en methode:
Vanaf 03/07/2017
-In specie op het volgende adres : Beeckmanstraat 89 te Ukkel- 1ste verdieping, van maandag t.e.m. vrijdag, van 9u00 tot 12u00 en 14u00 tot 16u00.
-Met bankgiro op het rekening BE34 091 0199202 90 van de Grondregie, met de volgende melding : RF-03/2016 - MSJ 129. Het dossier zal ter beschikking gesteld worden, aan hetzelfde adres, zodra het betaling gestort wordt.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
27/07/2017 - 16:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 26/06/2017