AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT - NUTSSECTOREN
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Infrabel nv - Procurement, afdeling I-FBA.51
Marcelbroodthaers 2 , BE-1060 Brussel
Contact: DRUEZ DAVID
Tel: +32 25263599 Fax: +32 5253079 E-mail: david.druez@infrabel.be
Internet adres(sen): www.infrabel.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Aankoop van TFT schermen voor stations en stopplaatsen
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlenen van de diensten:
Type opdracht: Leveringen.
Belangrijkste plaats van levering van de goederen: BE
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of aankoop/aankopen:
Raamcontract voor de levering van TFT schermen voor binnen- en buitenopstelling gedurende 1 jaar.
De schermen zijn in de stations geplaatst om een visuele en dynamische informatie te leveren aan de reizigers omtrent het treinverkeer (bestemming, uur van vertrek, vertraging, tussenstopplaatsen, bijkomende informatie, .).
De bevestigingen en de aansluitingen van de schermen moet op alle punten compatiebel zijn met deze van de bestaande uitrustingen (van de merk CONRAC/DZINE/DATAMODUL).
Het esthetische aspect moet gelijkaardig zijn met het bestaande.
De geleverde uitrustingen moeten softwaretesten ondergaan bij Infrabel om aanvaardbaar te zijn.
Zie bestek in bijlage van deze publicatie
Het gaat hier over vereenvoudigde procedure met bekendmaking: de inschrijvers worden verzocht om gelijktijdig hun kandidatuur en offerte in te dienen.
Selectiecriteria en documenten toe te voegen aan de kandidatuur: zie publicatie 'voorwaarden voor deelneming'
Gunningscriteria en documenten toe te voegen aan de offerte: zie bestek toegevoegd als bijlage aan de publicatie.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE,FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.2. VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING.
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Iedere inschrijver voegt bij zijn aanvraag tot deelneming een verklaring op erewoord naar behoren ondertekend en gedateerd door een wettige vertegenwoordiger van het bedrijf (er moet een document worden ingediend dat de ondertekeningsbevoegdheid van deze persoon aantoont), waarin hij bevestigt dat hij zich niet in één van de gevallen bevindt opgesomd in art. 66 tot en met art 69 van het KB van 16 Juli 2012. De Aanbestedende Overheid kan, in welk stadium van de procedure ook, nagaan of de Inschrijver zich niet bevindt in één van de uitsluitingsgevallen voorzien in art. 66 tot en met art 69 van het KB van 16 Juli 2012. Conform art 13 van het KB van 14 januari 2013 is het de opdrachtnemer verboden het geheel of een gedeelte van de opdracht toe te vertrouwen aan een aannemer, leverancier of dienstverlener die zich in een van de gevallen bevindt bedoeld onder art 66.
De inschrijver dient bij zijn aanvraag tot deelneming een attest in waaruit blijkt dat hij voldaan heeft aan de vereisten inzake de betaling aan de bijdragen voor de sociale zekerheid. Het attest heeft betrekking op het voorlaatste afgelopen kalenderkwartaal vóór de uiterste datum voor de ontvangst van de aanvragen tot deelneming.
De kandidaat of inschrijver voegt bij zijn aanvraag tot deelneming, een attest waaruit blijkt dat hij voldaan heeft aan zijn beroepsmatige fiscale verplichtingen overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is. Het attest heeft betrekking op de laatste afgelopen fiscale periode vóór de uiterste datum voor de ontvangst van de aanvragen tot deelneming.
Om duidelijk te zijn vragen we de volgende attesten :
- Het recentste attest (met droogstempel) laten geworden, afgeleverd door het organisme van de sociale zekerheid waarbij hij aangesloten is en waaruit blijkt dat hij zijn verplichtingen nagekomen is m.b.t. de betaling der bijdragen van de sociale zekerheid, overeenkomstig de Belgische wetgeving of deze van het land waar hij gevestigd is.
- Een recent "fiscaal attest uitgereikt in het kader van overheidsopdrachten"(< 3 maand) of een verklaring onder ede of een getuigschrift volgens de voorwaarden die gelden in de lidstaat waarin zij gevestigd zijn.
- Een recent attest van niet-faillissement bij de Kamer Van Koophandel (<3maand) of een verklaring onder ede of een getuigschrift volgens de voorwaarden die gelden in de lidstaat waarin zij gevestigd zijn.
- Een recent uittreksel uit het strafregister (<3maand) of, bij ontbreken daarvan, een gelijkwaardig document afgegeven door een gerechtelijke of overheidsinstantie in het land van oorsprong of herkomst.
- Een verklaring op erewoord in annex van deze publicatie).
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
De economische en financiële capaciteit van de kandiderende bedrijven zal gecontroleerd worden door een D&B evaluatie (Dun & Bradstreet) en zijn ratio's. Elke kandidaat kan het rapport gratis bekomen bij Dun & Bradstreet. De economische en financiële betrouwbaarheid van de kandidaat moet gegarandeerd worden door een Dun & Bradstreet index kleiner dan of gelijk aan 2. Indien er voor een kandidaat geen Dun & Bradstreet rapport bestaat, kan een gelijkwaardig alternatief voorgesteld worden.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
- De kandidaat levert een verklaring op eer waarin aangetoond wordt dat hij tijdens de 5 laatste jaren dynamische displays (industriële displays die leveren dynamische informatie af aan het publiek) voor een bedrag hoger dan 100 000 EUR tijdens 1 jaar en voor een totaal bedrag hoger dan 500 000 EUR geleverd heeft, dit vergezeld van een beknopte voorstelling van de opdracht(en) (klant, beschrijving van de leveringen, volume, foto's, bestemming).
- De kandidaat levert voor elk van zijn fabrikanten/leveranciers een getekend attest dat bewijst dat een bevoorrechte ondersteuningslijn bestaat tussen de kandidaat en zijn fabrikanten/leveranciers en dat er een rechtstreekse contact mogelijk is tussen de aanbestedende overheid en een 3de lijn van de fabrikanten/leveranciers (ontwikkeling of engineering).
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Onderhandeling. Gegadigden zijn reeds geselecteerd: Neen.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor het verkrijgen van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document:
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 25/07/2017-14:00
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van offertes of aanvragen tot deelneming:
25/07/2017-14:00
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 26/06/2017