Infrabel - Directie Build

Project TR 190303 - Voorbereidende werken en funderingen van het Infrabel Academy Gebouw


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT - NUTSSECTOREN
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Infrabel - Directie Build
Marcel Broodthaersplein 2, BE-1060 Brussel
Contact: TUC RAIL S.A.
Via het forum vraag & antwoord aan het adres van het kopersprofiel
E-mail: ppcell@tucrail.be
Internet adres(sen): www.infrabel.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Project TR 190303 - Voorbereidende werken en funderingen van het Infrabel Academy Gebouw
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlenen van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Sint-Jans-Molenbeek
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of aankoop/aankopen:
Het bouw rijp maken van het terrein:
 Ontbossen
 Grondwerken en Grondafvoer
 Vrijmaken van de dakplaat van de metrotunnel
Funderingwerken
 Doorboringen dakplaat van de Metro tunnel
 Maken van funderingen op "staal" in de tunnel
 Maken van kolommen in de tunnel tot boven het tunneldak
 Herstellen van de dakplaat en het herstellen van de waterdichting.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
II.2.1. Totale hoeveelheid of omvang:
Zie II.1.5)
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE,FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.2. VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING.
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
- De Belgische erkenning van aannemers van werken in de categorie D of E, klasse 4 of in een klasse overeenkomstig het totale offertebedrag van het (de) perce(e)l(en) waarvoor ingeschreven wordt.
- Certificaat van "Quality Management System", volgens de normen EN ISO 9001:2000 of 2008;
- Ervaring: vijf opdrachten hebben uitgevoerd (of nog in uitvoering verkerende) in de nabijheid van in dienst zijnde metro of treinsporen met een total gecumuleerde waarde van de werken van minstens 2.000.000 ?;
- Attest van de Rijksdienst voor Sociale Zekerheid betreffende het voorlaatste afgelopen kalenderkwartaal vóór de uiterste datum voor het indienen van de offerte.
- Attest van de FOD Financiën uitgegeven in het kader van overheidsopdrachten en uitgegeven uiterlijk 15 dagen vóór de uiterste datum voor het indienen van de offerte en waaruit blijkt dat de inschrijver voldaan heeft aan zijn fiscale verplichtingen ten aanzien van de FOD Financiën (de algemene administratie van de inning en de invordering).
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Klasse: Klasse 4 : tot 900.000 EUR, Categorie: E, D
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor het verkrijgen van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document:
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 12/09/2017-12:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja , Prijs: 50.00 EUR
Betalingstermijnen en -methode: Om het 3D-model aan te kopen dient een mail gestuurd te worden naar ppcell@tucrail.be met vermelding van
"Opdracht TR 190303 > - Aankoop 3D- model", de naam, het adres en het BTW-nummer van de onderneming.
Daarna zal het 3D-model, samen met de factuur naar de onderneming opgestuurd worden.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van offertes of aanvragen tot deelneming: 13/09/2017-12:00
IV.3.7. Omstandigheden waarin de offertes worden geopend: datum: 13/09/2017-12:00
Plaats: TUC RAIL N.V., Fonsnylaan 39, 1060 Brussel
Het bestek, de plannen en de eventuele verbeterberichten zijn enkel te downloaden op het adres vermeld bij "Elektronische toegang tot informatie" hernomen in punt I.1) hiervoor.
De aanbestedende overheid legt het gebruik van elektronische middelen op voor het indienen van een offerte via de website e-Tendering van het platform e-Procurement.
Er wordt een verplicht bezoek ter plaatse georganiseerd op 1ste september in de namiddag. Modaliteiten: zie het deel "Algemene contractuele bepalingen" van het bestek.
Eventuele vragen over het bestek dienen gesteld te worden via het Forum "Vraag antwoord" hernomen in het adres van het kopersprofiel.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 26/06/2017

Vergelijkbare advertenties van BDA