AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Federale Politie Dienst Procurement
Kroonlaan, 145A, BE-1050 Brussel
Contact: Steven PINNOO
Tel: +32 26426625 Fax: +32 26426604 E-mail: drl.procurement@police.belgium.eu
Internet adres(sen): www.polsupport.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Een meerjarige raamovereenkomst van leveringen (6 jaar) voor de aankoop van dienstkaarthouders met halskoord ten voordele van de geïntegreerde politie
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Leveringen.
Belangrijkste plaats van levering: Zie bestek punt 13.3
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Een meerjarige raamovereenkomst van leveringen (6 jaar) voor de aankoop van dienstkaarthouders met halskoord ten voordele van de geïntegreerde politie
gestructureerd op twee niveaus
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
II.2.1. Totale hoeveelheid of omvang:
Zie bestek punt 5.5
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Zie bestek punt 8 en 9
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Zie bestek punt 8 en 9
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Zie bestek punt 8 en 9
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Prijs, Weging: 45
Criterium 2: Gebruiksgemak, Weging: 33
Criterium 3: Kwaliteit basismateriaal, Weging: 12
Criterium 4: Kwaliteit en esthetiek logo, Weging: 10
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 18/09/2017 - 11:00
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
18/09/2017 - 11:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
18/09/2017 - 11:00
Plaats: Zie bestek punt 10.9.3
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Voorafgaande vergadering zie bestek punt 10.12
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 26/06/2017