S.v. Le Logis

Brandcompartimentering van de vluchtwegen.


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
SCL LE LOGIS
Georges Benoidtlaan, 22, BE-1170 Brussel
Contact: LE LOGIS
Béatrice LEONARD
Tel: +32 26723359 E-mail: lelogisarch@sisp.irisnet.be
Internet adres(sen): www.lelogis1170.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Brandcompartimentering van de vluchtwegen.
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Valkerijlaan, 100, 102, 161, 163, 165,
Kwartellaan, 66, 68, 70,
Bosnimfenlaan, 17, 19, 21, 30, 32, 34, 36, 38, 69,
Najadenlaan, 21, 23, 25, 27, 29,
Ortolanenlaan, 36, 38, 40,
Zeegodenlaan, 38, 40,
Vestalenlaan, 1, 2, 3,
Georges Benoidtlaan, 24, 26, 28, 30, 32, 34,
Louis Vander Swaelmenlaan, 1, 3, 5, 7, 9, 11,
Berensheide, 50, 52, 54, 58,
Drie Lindenstraat, 123, 129, 135,
Konijnenwarandestraat, 125,
Vinkstraat, 183, 185, 187,
1170 Watermaal-Bosvoorde.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Werken van brandcompartimentering van de vluchtwegen : plaatsing van EI deuren en brandwerende afdichting
II.1.8. Verdeling in percelen: Ja.
Er dienen offertes te worden ingediend voor: een of meer percelen.
INLICHTINGEN OVER PERCELEN:
Perceel 1: Nieuwe brandwerende deuren
Korte beschrijving:
Werken van vervanging van de deuren door branddeuren.
Hoeveelheid of omvang: 654.365,00 ? HTVA.
Geraamde waarde zonder BTW: 654365.00 EUR .
Perceel 2: Brandwerende afdichting
Korte beschrijving:
De scheidingen tussen brandcompartimenten moeten worden gecontroleerd en afgedicht worden wanneer de compartimentering niet meer gewaarborgd zou kunnen zijn.
Hoeveelheid of omvang: 50.000,00 ? HTVA.
Geraamde waarde zonder BTW: 50000.00 EUR .
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
II.2.1. Totale hoeveelheid of omvang:
707.365,00 ? HTVA
Geraamde waarde zonder BTW: 707365.00 EUR .
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
De inschrijvers moeten de voorwaarden naleven betreffende het recht op toegang tot de opdracht overeenkomstig de artikelen 61 t/m 66 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011.
Art. 61, § 1 en § 2, 1°, 2° of b3° : De inschrijvers voegen bij hun offerte een uittreksel uit het strafregister of een gelijkwaardig document dat door een bevoegde gerechtelijke of administratieve overheid is uitgereikt.
Art. 62 : Inschrijvers die personeel in dienst hebben dat onderworpen is aan de wet van 27 juni 1969 voegen bij hun offerte een attest van de Rijksdienst voor Sociale Zekerheid waaruit blijkt dat zij in regel zijn met de betaling van hun sociale zekerheidsbijdragen.
Inschrijvers die personeel in dienst hebben dat behoort tot een andere Lidstaat van de Europese Unie en niet hiervóór wordt bedoeld, voegen bij hun offerte een attest dat uitgereikt is door de bevoegde overheid en waaruit blijkt dat zij voldaan hebben aan hun verplichtingen betreffende de betaling van de sociale zekerheidsbijdragen volgens de wettelijke bepalingen van het land waar zij gevestigd zijn.
Het attest heeft betrekking op het voorlaatste afgelopen kalenderkwartaal vóór de datum van ontvangst van de offertes.
Art. 63 : De inschrijvers voegen bij hun offerte een attest waaruit blijkt dat zij voldaan hebben aan hun beroepsmatige fiscale verplichtingen volgens de wettelijke bepalingen van het land waar zij gevestigd zijn. Het attest heeft betrekking op de laatste afgelopen fiscale periode vóór de uiterste ontvangstdatum van de offertes.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Lot 1 + 2 : Klasse: 4 (tot 900.000 EUR) / Categorieën: D
Lot 1 : Klasse 4 (tot 900.000 EUR) : Ondercategorieën: D5
Lot 2 : Klasse 1 (tot 135.000 EUR) : Ondercategorieën: D4
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 22/08/2017 - 11:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 23/08/2017 - 11:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 23/08/2017 - 11:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Op straffe van nietigheid van zijn aanbod, wordt de inschrijver ertoe verplicht aanwezig te zijn bij het plaatsbezoek dat enkel kan van 02/08/17 t.e.m 18/08/17 op afspraak, tijdens de openingsuren van de kantoren van de aanbestedende dienst.
Het bestek is gratis en beschikbaar in numerieke versie.
Het zal vanaf 5 juli 2017 gedownload kunen worden.
Het downloadadres wordt meegedeeld op aanvraag, per mail, aan de aanbestedende dienst (lelogisarch@sisp.irisnet.be) en aan de ontwerper (laurent.hachouche@fesocolab.be).
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 26/06/2017

Vergelijkbare advertenties van BDA