AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Gemeentebestuur Anderlecht
Transvaalstraat 21, BE-1070 Brussel
Contact: Afdeling Gebouwen en huisvesting Anderlecht
Benlamlih Abdelfattah
Tel: +32 24306905 E-mail: abenlamlih@anderlecht.brussels
Internet adres(sen): www.anderlecht.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Bouwen van een multifunctionele gemeentelijke infrastructuur bestaande uit een feestzaal, een sportzaal en een petanqueruimte met een ondergrondse parking van 84 plaatsen, Olympische Dreef, 1 Bestek 17/063
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Voorwerp van deze werken : Bouwen van een multifunctionele gemeentelijke infrastructuur bestaande uit een feestzaal, met een ondergrondse parking van 84 plaatsen, een sportzaal en een petanqueruimte, Olympische Dreef, 1 - 1070 Anderlecht.
VASTE SCHIJF
Feestzaal en ondergrondse parking
Het gebouw omvat twee functies: een feestzaal voor 500 personen op het gelijkvloers en lokalen voor buitenschoolse activiteiten op de verdieping. De parking ontwikkeld zich op het ondergronds verdiep.
De lokalen van de feestzaal kunnen onderverdeeld worden in drie zones naargelang hun functie :
? De ontvangstruimtes voorzien van kleedruimtes, sanitaire voorzieningen, circulatieruimtes voorzien van twee loges en toegang tot de lift die de parking bedient;
? De feestzaal zelf, met een nuttige oppervlakte van 600 m² en een podium van 100 m². Een aansluitende barruimte, ruimtelijk terugliggend ten opzichte van de feestzaal laat continue bediening toe zonder de activiteiten in de feestzaal te hinderen.
? De dienstruimtes, met rechtstreekse toegang tot de openbare weg, bevat : een diensttoegang, een keuken, een bar met bergruimte, een bureel, sanitaire voorzieningen voor het personeel en een eerstehulppost.
VOORWAARDELIJKE SCHIJF 1
Meubels van de feestzaal
VOORWAARDELIJKE SCHIJF 2
Omgevingswerken van de feestzaal
VOORWAARDELIJKE SCHIJF 3
Omnisportzaal
Dit sportief complex bevat drie zalen :
? De hoofdzaal is ontworpen voor volgende sportactiviteiten: mini-voetbal, basket, volleybal, badminton. (Afmetingen ± 24m x 44m) ;
? Twee bijkomende zalen met een oppervlakte van ongeveer 14m x 14m die het uitoefenen van gevechtssporten, ping-pong, dansen, enz. toelaten ;
He onthaal op het gelijkvloers is rechtstreeks aansluitend op de kleedkamers voor de spelers en scheidsrechters, de hoofdzaal en de bijkomende zalen.
De toegang tot de tweede bijkomende zaal bevindt zich op het verdiep.
Tribunes met een capaciteit van ongeveer 100 personen en een cafetaria, met een zicht naar buiten toe op de atletiek piste en een buitenterras, en een binnenzicht naar de hoofdzaal, ter ontvangst van het publiek.
Petanqueruimte
De petanqueruimte is ontworpen voor 6 petanquebanen. De speelterreinen worden vervolledigd met rustzones voorzien van een bar met keuken, dienstlokalen(sanitair, technieken, berging), burelen en een eerstehulppost.
Een terras op maaiveldniveau voorzien van 6 petanquebanen, vervolledigd de infrastructuur.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Kan in elk stadium van de gunningsprocedure worden uitgesloten voor de toegang ertoe de inschrijver die niet voldaan heeft aan zijn verplichtingen inzake betaling van zijn sociale zekerheidsbijdragen volgens de bepalingen van het artikel 62 van het Koninklijk Besluit van 15 juli 2011 alsook zijn fiscale verplichtingen volgens de bepalingen van het artikel 63 § 1 van het Koninklijk Besluit van 15 juli 2011
Met het oog hierop zal de Aanbestedende Overheid zelf d.m.v. elektronische middelen (Digiflow) enerzijds de situatie van de rekening van de inschrijver jegens de instelling voor sociale zekerheid
(RSZ) nagaan en anderzijds zal de Aanbestedende Overheid nakijken of de inschrijver in orde is met zijn beroepsmatige fiscale verplichtingen.
De buitenlandse inschrijvers dienen bij hun offerte de nodige documenten te voegen die bewijzen dat ze in orde zijn met de wettelijke bepalingen van het land waar ze gevestigd zijn.
De inschrijver die bij zijn beroepsuitoefening een ernstige fout heeft gedaan, vastgesteld op elke grond die de Gemeente Anderlecht aannemelijk zal kunnen maken, zal uitgesloten worden van deelname aan de opdracht.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
De technische of professionnele capaciteit wordt gerechtvaardigd door :
- de voorstelling van de lijst van de gelijkaardige uitgevoerde werken tijdens de vijf voorbije jaren. Deze lijst wordt gesteund door attesten van goede uitvoering voor de belangrijkste werken. Deze attesten zijn geleverd en getekend door een bevoegde overheid. Indien de bouwheer een private persoon is, zijn deze attesten geleverd en getekend door hemzelf.
Anders wordt een eenvoudige verklaring van de aannemer toegestaan. Deze vermelden het bedrag, de datum en de plaats van de werken en voorts wordt aangegeven of ze werden uitgevoerd volgens de regels van de kunst en correct uitgevoerd. Indien van toepassing,worden deze attesten rechtstreeks afgeleverd naar de aanbestedende overheid door de bevoegde overheidAutoriteit door de bevoegde autoriteit.
Onverminderd de bepalingen betreffende de erkenning, moet de aannemer voldoen (of het bewijs leveren dat hij voldoet) aan de vereisten voor de erkenning in de categorie D
- 1 referentie van een gebouw met een culturele bestemming, een feestzaal, een theater of een evenementenzaal voor een kostprijs van minimum 7.000.000,00 EUR (excl. BTW)
- 1 referentie van een gebouw met bestemming gebruik voor sport voor een kostprijs van minimum 5.000.000,00 EUR (excl. BTW)
Erkenning in de categorie: Klasse: N/A, Categorie: D
Bewijs van voldoening aan de vereisten voor erkenning
: cfr artikel 70 van het K.B van 15/07/2011
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 30/08/2017 - 15:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
31/08/2017 - 11:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
31/08/2017 - 11:00
Plaats: Vergaderzaal dienst Gebouwen en Huisvesting, Transvaalstraat 21 te 1070 Anderlecht
Personen die de opening van de offertes mogen bijwonen: open voor publiek
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Verplicht plaatsbezoek : 02/08/17 om 14 uur of 09/08/17 om 14 uur of 16/08/17 om 14 uur ( gelieve uw aanwezigheid per mail te bevestigen)
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 26/06/2017