AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Gemeente Sint-Joost-ten-Node
Sterrenkundenlaan 13, BE-1210 Sint-Joost-ten-Node
Contact: De heer Ir. Goga
Tel: +32 22202566 Fax: +32 22202747 E-mail: lgoga@stjosse.irisnet.be
Internet adres(sen): www.stjosse.irisnet.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Gemeentelijk kerkhof; renovatie en uitbreidingswerken
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Gemeentelijk Kerkhof, Henry Choméstraat, 9 te 1030 Bruxelles (Schaerbeek)
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Gemeentelijk kerkhof; renovatie en uitbreidingswerken
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
*Kan worden uitgesloten van de toegang tot de opdracht in ongeacht welk stadium van de procedure, de inschrijver die niet in regel is :
1° met zijn verplichtingen betreffende de betaling van de sociale zekerheidsbijdragen volgens artikel 62 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011.
De inschrijver die personeel tewerkstelt dat onderworpen is aan de wet van 27 juni 1969 tot herziening van de besluitwet van 28 december 1944 betreffende de sociale zekerheid der arbeiders, is vrijgesteld van de overlegging van een RSZ-attest waaruit blijkt dat hij voldaan heeft aan de voorschriften inzake bijdragen voor de sociale zekerheid tot het voorlaatste afgelopen trimester voor de uiterste datum voor ontvangst van de offertes. De aanbestedende overheid zal zelf langs elektronische weg deze situatie nagaan met toepassing van de bepalingen van artikel 60, § 1, van ditzelfde koninklijk besluit ;
2° met zijn fiscale verplichtingen volgens de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is volgens artikel 63 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011.
Voor de Belgische inschrijver verifieert de aanbestedende overheid zelf via elektronische weg de naleving van zijn fiscale verplichtingen ten opzichte van de FOD Financiën door met toepassing van de bepalingen van artikel 60, § 1, van ditzelfde koninklijk besluit
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
De inschrijver dient deze draagkracht te verantwoorden door de aangifte van een jaarlijks totaal omzetcijfer van minimum 2.500.000 EUR over de laatste drie beschikbare dienstjaren.
Minimumeisen: 2.500.000 EUR over de laatste drie beschikbare dienstjaren.
2.500.000 EUR over de laatste drie beschikbare dienstjaren.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
**De inschrijver legt voor :
- een lijst van de uitbreidings- en renovatiewerken uitgevoerd in de loop van de laatste vijf jaar waaronder tenminste 3 referenties van volledige renovatiewerken van een gebouw met een minimale drempel van 700.000 EUR excl. BTW per referentie.
Deze lijst dient worden gestaafd door attesten van goede uitvoering. Deze attesten worden uitgegeven en ondertekend door de bevoegde overheid. Ze vermelden het bedrag, het tijdstip en de plaats van uitvoering van de werken en preciseren of ze werden uitgevoerd volgens de regels van de kunst en op een regelmatige manier werden voltooid.
- minimum 2 referenties van restauratie van historische gebouwen van meer dan 100 jaar oud met een minimale drempel van 300.000 EUR BTW excl. per referentie, gestaafd door attesten van goede uitvoering ondertekend door de bevoegde overheid. Ze vermelden het bedrag, het tijdstip en de plaats van uitvoering van de werken en preciseren of ze werden uitgevoerd volgens de regels van de kunst en op een regelmatige manier werden voltooid.
Vereiste erkenning: D (Algemene Bouwwerken), klasse 5
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Het bedrag van de offerte, Weging: 40
Criterium 2: Technische kwaliteit van de offerte, Weging: 40
Criterium 3: Het verbeteren van de uitvoeringstermijn, verantwoord door een planning de type Gantt, Weging: 20
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 23/8/2017
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
24/8/2017 - 11:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
24/8/2017 - 11:00
Plaats: Gemeentehuis, Gemeenteraadszaal, 1ste vedieping
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 23/6/2017