AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Rijksinstituut voor Ziekte - en Invaliditeitsverzekering
Avenue de Tervueren 211 Tervuerenlaan, BE-1150 Bruxelles - Brussel
Contact: Brüning Cereceda Claus Gerald
Tel: +32 27397217 Fax: +32 27397299 E-mail: claus.bruning@inami.fgov.be
Internet adres(sen): www.inami.fgov.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Renovatie van de Algemene Laagspanningsborden (ALSB's) en de transformatoren in de gebouwen van het RIZIV, gelegen aan de Tervurenlaan 211 te 1150 Brussel.
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Deze opdracht heeft als doel de renovatie van de drie Algemene Laagspanningsborden (ALSB's), met inbegrip van het conform maken van de bijhorende lokalen, in de hoofdgebouwen van het RIZIV, gelegen aan de Tervurenlaan 211 en de Sint-Michielscollegestraat 67 te 1150 Brussel. De drie ALSB's zijn momenteel ondergebracht in afzonderlijke lokalen en worden gevoed door drie verschillende transformatoren met een vermogen van 500 kVA, 630 kVA en 1000 kVA.
De geplande werkzaamheden bestaan uit de inrichting / bouw van twee nieuwe lokalen: een nieuw hoogspanningslokaal en een nieuw laagspanningslokaal.
De drie bestaande transformatoren (1000 kVA, 630 kVA en 500 kVA) die verspreid zijn over de twee gebouwen worden vervangen door twee nieuwe transformatoren. Deze transformatoren en de verdeel-/vertrekcellen zullen gegroepeerd / gecentraliseerd worden in het nieuwe hoogspanningslokaal. Wat de drie Algemene Laagspanningsborden (ALSB's) betreft, zij worden vervangen en gegroepeerd / gecentraliseerd in het nieuwe laagspanningslokaal.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
II.2.1. Totale hoeveelheid of omvang:
Geraamde waarde zonder BTW: 400000.00 EUR .
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Impliciete verklaring op erewoord: Door deel te nemen aan de onderhavige overheidsopdracht, verklaart de kandidaat/inschrijver zich niet in één van de uitsluitingsgevallen te bevinden zoals bedoeld in artikel 61 van het Koninklijk Besluit van 15 juli 2011 betreffende de plaatsing van overheidsopdrachten binnen de klassieke sectoren. Het afleggen van valse verklaringen kan aanleiding geven tot strafrechtelijke vervolging.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Aan te tonen door:
- een recente passende bankverklaring waarbij de
bankier de solvabiliteit van de kandidaat bevestigt (de
bankverklaring moet worden opgesteld volgens het model in bijlage 3
van het KB van 15 juli 2011);
- een verklaring van de totale omzet van de onderneming van de drie laatste boekjaren.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Aan te tonen door:
De kandidaat/inschrijver voegt volgende documenten toe waardoor hij zijn bekwaamheid aantoont voor het uitvoeren van werken die het onderwerp zijn van deze opdracht:
een lijst van minimum drie (3) en maximum zeven (7) referenties van opdrachten uitgevoerd in de laatste 5 jaar, die, zoveel mogelijk, verband houden met volgende onderwerpen:
a. renovatieprojecten en/of realisaties van nieuwe installaties van transformatoren en/of ALSB's met een stroomsterkte groter of gelijk aan 500A.
b. renovatieprojecten van ALSB's en/of elektrische installaties waarbij de continuïteit van de dienst tijdens de uitvoering van de werken moet gewaarborgd blijven
c. de bouw en/of renovatie van hoog- of laagspanningslokalen
De totale waarde van de door de kandidaat/inschrijver uitgevoerde werken moet bij elke referentie hoger zijn dan ? 250.000, BTW niet inbegrepen.
Bij elke referentie moet de inschrijver volgende gegevens vermelden:
1. De opdrachtgever;
2. Een korte omschrijving van het project en van de werken die de kandidaat/inschrijver heeft uitgevoerd;
3. Het totale bedrag van de uitgevoerde werken;
4. De periode en de uitvoeringstermijn van de uitgevoerde werken.
De kandidaten/inschrijvers kunnen hun technische bekwaamheid aantonen door het bijvoegen van getuigschriften van goede uitvoering, opgesteld en ondertekend door de opdrachtgever, waarin verklaard wordt dat de werken vakkundig zijn uitgevoerd en tot een goed einde gebracht. De referenties die een directe link vertonen met deze opdracht en vergezeld worden van een getuigschrift, zullen als beter beoordeeld worden.
Indien meer dan 7 referenties opgegeven worden, dan worden enkel de eerste 7 referenties behandeld en mee in rekening genomen.
De kandidaat/inschrijver levert een overzicht van de huidige structuur van zijn onderneming (personeel en beroepskwalificaties, organigram, diploma's, erkenningen, kwaliteitslabels, enz.). Hij voegt ook een lijst toe met de materiële middelen waarover hij beschikt en die bijdragen tot zijn technische bekwaamheid.
Klasse: Klasse 3 : tot 500.000 EUR, Categorie: P1
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Beperkt.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige inschrijving, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 17/07/2017 - 11:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
18/07/2017 - 11:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 23/06/2017