Stad Brussel - Departement Wegeniswerken

TV/2017/10/EP - De aanleg van afgescheiden fietspaden op verschillende plaatsen in de Vijfhoek.


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Stad Brussel - Departement Wegeniswerken
Ruimingskaai 1, BE-1000 Brussel
Contact: L'Homme Sophie
Tel: +32 2792686 Fax: +32 2795699 E-mail: sophie.lhomme@brucity.be
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=275387
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
TV/2017/10/EP - De aanleg van afgescheiden fietspaden op verschillende plaatsen in de Vijfhoek.
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: brussel
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Overheidsopdracht voor werken met als voorwerp de aanleg van afgescheiden fietspaden op verschillende plaatsen in de Vijfhoek.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
1) Indien de inschrijver personeel te werk stelt dat onderworpen is aan de wet van 27 juni 1969 tot herziening van de besluitwet van 28 december 1944 betreffende de sociale zekerheid der arbeiders, dan kijkt de aanbestedende overheid na, per elektronische weg of de inschrijver in orde is inzake de betaling van zijn bijdragen voor de sociale zekerheid.
2) Indien de inschrijver personeel te werk stelt dat afkomstig is van een Lidstaat van de Europese Unie en dat niet beoogt is door § 1, dan voegt hij bij zijn offerte een attest dat uitgereikt werd door de bevoegde Overheid en waarin bevestigd wordt dat hij, volgens de rekening die ten laatste de uiterste dag bepaalt voor de ontvangst van de offertes, voldaan heeft aan de voorschriften inzake betaling van de bijdragen voor de sociale zekerheid overeenstemmend met de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is.
3) Indien de inschrijver onderworpen is aan de sociale zekerheid van zelfstandigen, dan voegt hij bij zijn offerte een fiscaal attest betreffende zijn situatie inzake de betaling van zijn bijdragen aan de sociale zekerheid.
4) De inschrijver voegt bij zijn offerte een attest waaruit blijkt dat hij voldaan heeft aan zijn beroepsmatige fiscale verplichtingen overeenstemmend met de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is.
Voor een Belgische inschrijver verifieert de aanbestedende overheid de naleving van de fiscale verplichtingen ten opzichte van de FOD Financiën, op basis van het attest dat door die laatste wordt afgeleverd.
De verplichtingen hebben betrekking tot de belasting op de toegevoegde waarde en de belasting op particulieren of vennootschapsbelasting.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
De inschrijver voegt bij zijn offerte een lijst van de drie voornaamste opdrachten van werken (aanleg van fietspaden), die hij in de loop van de afgelopen vijf jaar heeft verricht en die gelijkaardig zijn aan het voorwerp van de opdracht. Hij vermeldt daarbij het bedrag van de werken, de datum van uitvoering alsook de openbare of privé-bestemmeling.
Gaat het over werken uitgevoerd voor de rekening van openbare autoriteiten, dan voegt de inschrijver bij zijn offerte, als bewijs van goede uitvoering van de werken, de attesten, afgeleverd en getekend door betrokkene autoriteiten.
Indien het gaat over werken uitgevoerd voor de rekening van privé-bestemmelingen, dan voegt de inschrijver bij zijn offerte de attesten van deze bestemmelingen als bewijs van goede uitvoering van de werken. Zo niet, kan hij zelf verklaren dat de werkzaamheden werden uitgevoerd.
Elk vermelde opdracht heeft een waarde van minstens 100.000,00 euro exclusief B.T.W.
De inschrijver voegt bij zijn offerte :
- hetzij een attest van zijn erkenning in de kategorie C klasse 6 ;
- hetzij een bewijs of een attest dat aantoont dat hij ingeschreven is op een officiële lijst van erkende aannemers in een andere Lidstaat van de Europese Unie en ieder document dat de gelijkwaardigheid van deze certificatie of inschrijving bevestigt met de hierboven vereiste erkenning.
Klasse: 6, Categorie: C
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 06/09/2017 - 10:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 247.89 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Ofwel het bestek af te halen bij het departement Wegeniswerken (Ruimingskaai 1 te 1000 Brussel, van 8.00 tot 12.00 en van 13.00 tot 15.00) mits voorafgaande storting op het rekeningnummer
091-0130843-19 IBAN : BE39 0910 1308 4319 BIC : GKCCBEBB met vermelding van het besteknummer en
de naam van de firma.
Ofwel wordt het bestek per email opgestuurd mits voorafgaande storting op het rekeningnummer
091-0130843-19 IBAN : BE39 0910 1308 4319 BIC : GKCCBEBB met vermelding van het besteknummer en de naam van de firma.
Als het bestek per email moet worden opgestuurd, moet de firma een email sturen naar de contactpersoon
(zie punt I.1) - contactpunten van deze aankondiging) en in c.c aan ; TDVOverheidsopdrachten@brucity.be met vermelding van het besteknummer, de naam van de contactpersoon bij de firma en zijn emailadres.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 07/09/2017 - 10:30
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 07/09/2017 - 10:30
Plaats: Administratief centrum van de Stad Brussel - 5de verdieping (lokaal 5/43) - Anspachlaan 6 te 1000 Brussel
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 22/06/2017

Vergelijkbare advertenties van BDA