Agentschap Voor Natuur En Bos

ANB/TBO/GD/2017/28 Bestellingsopdracht voor de levering van bosmeubilair ten behoeve van het Zoniënwoud


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Agentschap voor Natuur en Bos
Graaf De Ferrarisgebouw - Koning Albert II-laan 20 bus 8, BE-1000 Brussel
Contact: Verhaert Mike
Tel: +32 32246252 E-mail: mike.verhaert@lne.vlaanderen.be
Internet adres(sen): http://www.natuurenbos.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
ANB/TBO/GD/2017/28 Bestellingsopdracht voor de levering van bosmeubilair ten behoeve van het Zoniënwoud
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Leveringen.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
ANB/TBO/GD/2017/28 Bestellingsopdracht voor de levering van bosmeubilair ten behoeve van het Zoniënwoud
II.1.8. Verdeling in percelen: Ja.
Er dienen offertes te worden ingediend voor: een of meer percelen.
INLICHTINGEN OVER PERCELEN:
Perceel 1: infoborden en educatieve borden
Korte beschrijving:
infoborden en educatieve borden
Perceel 2: banken en picknicktafels
Korte beschrijving:
banken en picknicktafels
Perceel 3: vuilnisbakken
Korte beschrijving:
vuilnisbakken
Perceel 4: dreefpalen
Korte beschrijving:
dreefpalen
Perceel 5: kruispuntbewegwijzering
Korte beschrijving:
kruispuntbewegwijzering
Perceel 6: slagbomen met sleutel
Korte beschrijving:
slagbomen met sleutel
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Door het indienen van een offerte verklaren de inschrijvers zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden in de zin van art. 61, §§ 1 en 2, in toepassing van art. 61, §4 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
Voor de Belgische inschrijver zal de aanbestedende overheid dan ook zelf de nodige stukken opvragen waartoe zij toegang heeft zijnde het RSZ-attest, het attest fiscale-verplichtingen en het attest niet-faillissement.
De inschrijvers voegen een recent uittreksel uit het strafregister (max. 6 maanden oud) bij hun offerte.
De buitenlandse inschrijver voegt de documenten of evenwaardige documenten, in de zin van art. 61, §3 voor wat betreft art. 61 §§ 1 en 2 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren, bij zijn offerte.
Kandidaten of inschrijvers waarvan vastgesteld is dat zij illegaal verblijvende onderdanen van derde landen hebben tewerkgesteld, worden de toegang tot de gunningsprocedure ontzegd. Het betreft de illegale tewerkstelling als bedoeld in de wet van 11 februari 2013 tot vaststelling van sancties en maatregelen voor werkgevers van illegaal verblijvende onderdanen van derde landen.
Bovendien zal ook een entiteit (een onderaannemer of een andere derde) waarop een kandidaat of inschrijver een beroep doet om te voldoen aan de eisen inzake kwalitatieve selectie, uitgesloten worden wanneer is vastgesteld dat die entiteit het verbod op illegale tewerkstelling heeft overtreden.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
De inschrijvers voegen bij hun offerte een lijst met referenties van vergelijkbare opdrachten van de afgelopen drie jaar met vermelding van opdrachtomschrijving, opdrachtgever, bedrag incl. BTW en een contactpersoon van de opdrachtgever.
Minimumeisen: Uit de bijgevoegde referenties moet blijken dat de inschrijver minstens twee opdrachten heeft uitgevoerd voor de levering van meubilair voor buiteninrichting, voor een globaal bedrag van 50.000 euro incl. BTW
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige inschrijving, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 06/08/2017 - 11:00
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 07/08/2017 - 11:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 07/08/2017 - 11:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 22/06/2017

Vergelijkbare advertenties van BDA