AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Paleis voor Schone Kunsten
Ravensteinstraat 23, BE-1000 Brussel
Contact: DECKMYN SAM
E-mail: sam.deckmyn@bozar.be
Internet adres(sen): www.bozar.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
BOZ-RENOVATIEBARONHORTA13-2017
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Baron Hortastraat 13 te 1000 Brussel
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Renovatie van een pand in neoclassisistische stijl gelegen in de Baron Hortastraat 13, inclusief sanitair, HVAC, elektriciteit, ICT en veiligheidsinstallaties.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
De inschrijver moet tijdens één van de laatste drie boekjaren een omzet inzake de activiteiten die rechtstreeks verband houden met de werken die in het bestek worden beschreven, hebben gerealiseerd van 750.000 EURO.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
De inschrijver voegt bij zijn offerte:
- ofwel het bewijs van zijn erkenning voor de aanneming van werken categorie D, klasse 5
- ofwel het bewijs van een gelijkwaardige erkenning op basis van een certificaat of van de inschrijving op een officiële lijst van erkende aannemers in een andere lidstaat van de Europese Unie
- ofwel de vereiste andere bewijzen overeenkomstig artikel 3,§1, 2° van de wet van 20 maart 1991 houdende regeling van de erkenning van aannemers van werken.
Klasse 5, categorie D
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 31/07/2017 - 10:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
01/08/2017 - 10:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
01/08/2017 - 10:00
Plaats: Vergaderzaal Paleis voor Schone Kunsten, Ravensteinstraat 23 te 1000 Brussel
Personen die de opening van de offertes mogen bijwonen: Inschrijvers
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 21/06/2017