AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Ukkel
Jean Vander Elstplein, 29, BE-1180 Ukkel
Contact: Gemeentegebouwen - Dienst Architectuur
Tel: +32 23486504 Fax: +32 23486505 E-mail: bca@uccle.brussels
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=275917
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
School Van Calevoet - Bouwen van nieuwe klassen
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: François Vervloetstraat 10-12 te 1180 Brussel
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
School Calevoet - Bouwen van nieuwe klassen
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.3. Vakbekwaamheid:
De inschrijver moet een lijst van werken uitgevoerd tijdens de voorbije vijf jaar bezorgen, i.v.m. vernieuwingswerken van daken, waarvan minimum vermeldt staat:
- het bedrag;
- het begin en einddatum van de werken;
- een voldoende beschrijving van de uitgevoerde werken;
- de volledige inlichtingen van het publieke of privé begunstiger (naam van de contactpersoon, adres, telefoonnummer, e-mail).
In deze lijst zal minstens 2 referenties van gelijkaardige natuur en grootte of hoger dan in deze opdracht vermeld staan, voor een minimum bedrag van
2.500.000,00 EUR excl. btw.
Voor iedere hierboven vermelde referenties zal de inschrijver een attest van goede uitvoering aantonen opgemaakt en ondertekend door de bevoegde overheid.
? Het bewijs dat de inschrijver voldoet aan de erkenningsvoorwaarden D
klasse 6.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 04/09/2017 - 10:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 120.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Op rekening nummer BE81 0971 2618 0024 met de volgende melding: aankop van documenten voor" Bouwen van nieuwe klassen aan school Calevoet". Het bijzonder lastenboek zal doorgestuurd worden zodra het bewijs van de betaling wordt doorgemaild naar bca@uccle.brussels.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
05/09/2017 - 10:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
05/09/2017 - 10:00
Plaats: Dienst Architectuur, Auguste Dansestraat 25 te 1180 Ukkel - Achterste gebouw - 2de verdieping
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 20/06/2017