Infrabel Nv - Procurement, Afdeling I-fba.51

Datacenter projecten met betrekking tot koper en fiber connectiviteit


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT - NUTSSECTOREN
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Infrabel nv - Procurement, afdeling I-FBA.51
Marcel Broodthaersplein 2 , BE-1060 Brussel
Contact: Santulliana Nele
E-mail: nele.santulliana@infrabel.be
Internet adres(sen): www.infrabel.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Datacenter projecten met betrekking tot koper en fiber connectiviteit
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlenen van de diensten:
Type opdracht: Diensten.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of aankoop/aankopen:
Uitwerken, installatie en testen van end-to-end oplossing
- optische vezels
- Cu bekabeling
- Patchkoorden
- Patchpanelen
met respect voor de geldende regelgeving en normen en met tot doel op een flexibele manier een betrouwbare, stabiele en toekomstgerichte connectiviteit aan de gebruikers van de Infrabel datacenters aan te bieden.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE,FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.2. VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING.
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
ledere inschrijver voegt bij zijn aanvraag tot deelneming een verklaring op erewoord naar behoren ondertekend en gedateerd door een wettige vertegenwoordiger van het bedrijf (er moet een document worden ingediend dat de ondertekeningsbevoegdheid van deze persoon aantoont), waarin hij bevestigt dat hij zich niet in één
van de gevallen bevindt opgesomd in art. 66 tot en met art 69 van het KB van 16 Juli 2012. De Aanbestedende Overheid kan, in welk stadium van de procedure ook, nagaan of de lnschrijver zich niet bevindt in één van de
uitsluitingsgevallen voozien in art. 66 tot en met art 69 van het KB van 16 Juli 2012. Conform art 13 van het
KB van 14 januari 2013 is het de opdrachtnemer verboden het geheel of een gedeelte van de opdracht toe te vertrouwen aan een aannemer, leverancier of dienstverlener die zich in een van de gevallen bevindt bedoeld
onder art 66.
De inschrijver dient bij zijn aanvraag tot deelneming een attest in waaruit blijkt dat hij voldaan heeft aan de vereisten inzake de betaling aan de bijdragen voor de sociale zekerheid. Het attest heeft betrekking op het
voorlaatste afgelopen kalenderkwartaal vóór de uiterste datum voor de ontvangst van de aanvragen tot deelneming.
De kandidaat of inschrijver voegt bij zijn aanvraag tot deelneming, een attest waaruit bl¡jkt dat hij voldaan heft aan zijn beroepsmatige fiscale verplichtingen overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is. Het attest heeft betrekking op de laatste afgelopen fiscale periode vóór de uiterste datum voor de
ontvangst van de aanvragen tot deelneming.
Concreet vragen we de volgende attesten :
- Het recentste attest (met droogstempel) laten geworden, afgeleverd door het organisme van de sociale zekerheid waarbij hij aangesloten is en waaruit blijkt dat hij zijn verplichtingen nagekomen is m.b.t. de betaling
der bijdragen van de sociale zekerheid, overeenkomstig de Belgische wetgeving of deze van het land waar hij gevestigd is.
- Een recent "fiscaal attest uitgereikt in het kader van overheidsopdrachten"(< 3 maand) of een verklaring onder
ede of een getuigschrift volgens de voorwaarden die gelden in de lidstaat waarin zij gevestigd zijn.
- Een recent attest van niet-faillissement bij de Kamer Van Koophandel (<3maand) of een verklaring onder ede
of een getuigschrift volgens de voorwaarden die gelden in de lidstaat waarin zij gevestigd zijn.
- Een recent uittreksel uit het strafregister (<3maand) of, bij ontbreken daarvan, een gelijkwaardig document
afgegeven door een gerechtelijke of overheidsinstantie in het land van oorsprong of herkomst.
- Een verklaring op erewoord (in annex van deze publicatie).
III.2.3. Vakbekwaamheid:
- De kandidaat firma's dienen aan te tonen dat zij, in de afgelopen 5 jaar ten minste 2 datacenters hebben uitgerust met benodigdheden welke het voorwerp zijn van deze opdracht. De aangehaalde datacenters moeten meer dan 50 racks tellen en gebruik maken van gestructureerde Cu en Fiber bekabeling.
- Aan zijn aanvraag tot deelneming voegt de kandidaat firma een duidelijke beschrijving toe van de aangehaalde referenties (begin- en einddatum, omvang project, contactpersoon, enz.) en zijn precieze bijdrage bij de realisatie van het project (maximum 2 bladzijden per referentie).
- De inschrijver moet erkend en gecertifieerd zijn door de kabelproducent om onderhoud, installatie en testing volgens zijn voorschriften uit te voeren.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Onderhandeling. Gegadigden zijn reeds geselecteerd: Neen.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor het verkrijgen van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document:
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 24/07/2017-10:00
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van offertes of aanvragen tot deelneming: 25/07/2017-10:00
Het lastenboek wordt pas toegestuurd na een positieve evaluatie van de kandidatuur. Gelieve uw kandidatuur
zowel elektronisch (via e-mail aan nele.santulliana@infrabel.be) als op papier (2 exemplaren) te bezorgen.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 20/06/2017

Vergelijkbare advertenties van BDA