AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT - NUTSSECTOREN
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Infrabel - Asset Management - Area Center
Frankrijkstraat 85, BE-1060 Brussel
Contact: Gregoire Pierre-Yves Olivier
Tel: +32 2245779 E-mail: pierreyves.gregoire@infrabel.be
Internet adres(sen): www.infrabel.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Schaarbeek Vorming Afbraak van: Seinhuis SVIII Dienstgebouw Pré-LCI
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlenen van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Brussel
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of aankoop/aankopen:
- Opmaken van een asbestinventaris
- Verwijdering asbest
- De afbraak van gebouwen
- Het afvoeren van het afval
- Het wederaanvullen van de gecreëerde putten
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE,FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.2. VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING.
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Bij te voegen bij de kandidatuurstelling:
- Een RSZ-attest overeenkomstig artikel 67 van het KB plaatsing van 16.07.2012;
- Een recent fiscaal attest in het kader van overheidsopdrachten overeenkomstig art. 68 van het KB plaatsing
van 16.07.2012;
- Uittreksel uit het strafregister
III.2.3. Vakbekwaamheid:
- Bij te voegen bij de kandidatuurstelling Het bewijs van erkenning in klasse 1of hogere, categorie G5
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Beperkt.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor het verkrijgen van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document:
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 28/08/2017-12:00
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van offertes of aanvragen tot deelneming:
29/08/2017-10:00
- Belangrijke opmerking: de kandidatuurstelling dient vergezeld te gaan van een ondertekende brief.
- De uitvoeringstermijn bedraagt 40 kalender)dagen.
- Dit is een beperkte aanbesteding, de opdrachtdocumenten worden na evaluatie van de kandidatuurstellingen
ter beschikking gesteld van de geselecteerde kandidaten.
Wij raden u ten stelligste aan om u te registreren, op die manier wordt u automatisch op de hoogte gebracht bij
eventuele addenda, verbeteringsberichten, aanvullende informatie, enz. Dossier toevoegen aan favorieten.
- De indiening van de kandidatuurstelling gebeurt ofwel via de website e-Tendering van het platform
e-Procurement, ofwel op papier.
De kandidatuurstelling op papier wordt geschoven in een definitief gesloten omslag waarop zijn vermeld: de
uiterste datum van indiening en de vermelding: "kandidatuurstelling nr. 57/54/1/17/018 ".
Bij verzending via een postdienst, wordt die omslag geschoven in een tweede gesloten omslag met opgave van
onderstaand adres:
Infrabel -Directie Asset Management - 10-32 Area Center - Bureau Werken- Frankrijkstraat 85 - 1060 Brussel
en de vermelding: "kandidatuurstelling nr. 57/54/1/17/018 ".
- Door zich kandidaat te stellen voor de huidige opdracht, erkennen de kandidaten dat zij kennis hebben
genomen van de gedragscode voor de leveranciers en aannemers van lnfrabel en verbinden zij zich ertoe
om de bepalingen ervan na te leven. Deze gedragscode kan geraadpleegd en gedownload worden op de site
wvvw.infrabel.be onder de rubriek " Professionals", gedragscode en veiligheid
De template 'verklaring op eer' is gratis te downloaden op : https://enot.publicprocurement.be.
- Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden,
zoals bedoeld in artikel 66 à 69 van KB 16 juli 2012 betreffende overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken,
leveringen en diensten.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 19/06/2017