AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Landsbond van de Onafhankelijke Ziekenfondsen
Sint-Huibrechtsstraat 19, BE-1150 Brussel
Contact: Procurement Services
Marie-Pierre Bauwens
E-mail: procurement.services@mloz.be
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=275418
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Opdracht voor diensten voor de schoonmaak van de lokalen
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Diensten.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Opdracht voor diensten voor de schoonmaak van de lokalen
Bedoeling van deze opdracht is een beroep te doen op de diensten van een bedrijf dat zal instaan voor de schoonmaak van de burelen en ruiten.
De AO wil dat haar ecologische voetafdruk zo klein mogelijk is tijdens de uitvoering van deze opdracht.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Omzet
De inschrijver voegt bij zijn offerte een verklaring op erewoord van minder dan twee (2) maanden oud en ondertekend door de bedrijfsleider, waarop voor de laatste drie (3) boekjaren (2014 - 2015 - 2016) van zijn onderneming (A) zijn algemene omzet en (B) zijn omzet voor de producten van de opdracht, alsook zijn nettomarge (nettoresultaat/omzet) staan.
Omzetcijfer van minimaal ? 500.000,00 per jaar
Nettomarge (nettoresultaat/omzet): positief
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Lijst van de voornaamste uitgevoerde diensten
De inschrijver levert drie (3) referenties die gelijkaardig zijn aan het onderwerp van de opdracht
Attest aansluiting ABSU
De inschrijver levert een bewijs van zijn aansluiting bij de Algemene Belgische SchoonmaakUnie (ABSU).
per referentie bedraagt de jaarlijkse waarde minimaal ? 300.000,00 zonder btw.
Twee van die referenties betreffen contracten met meerdere sites.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige inschrijving, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 04/09/2017 - 10:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
07/09/2017 - 10:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
07/09/2017 - 10:00
Plaats: Leniksebaan 788 1070 Anderlecht
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 19/06/2017