AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
brussels woning
Kardinaal Mercierstraat, 37, BE-1000 brussel
Contact: Stock Pierre-Jean Ghislain
Stock Pierre-Jean
Tel: +32 475202854 E-mail: pjstock@lbw.brussels
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=271883
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Modernisering en renovatie van twee bestaande stookplaatsen
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Complex 11 gelegen Meiboomstraat 24/34 en complex 16 gelegen Broekstraat 67/69 en Ommegangstraat 1/7 te 1000 Brussel
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
OPDRACHT VOOR AANNEMING VAN WERKEN BETREFFENDE DE MODERNISERING EN RENOVATIE VAN TWEE BESTAANDE STOOKPLAATSEN, MEIBOOMSTRAAT 24/34, BROEKSTRAAT 67, 69, OMMEGANGSTRAAT 1/7 TE 1000 BRUSSEL
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
II.2.1. Totale hoeveelheid of omvang:
Geraamde waarde zonder BTW: 509172.28 EUR .
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
De inschrijvers moeten de voorwaarden naleven betreffende het recht op toegang tot de opdracht
overeenkomstig de artikelen 61 t/m 66 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011
Inlichtingen en formaliteiten die nodig zijn om na te gaan of aan die vereisten is voldaan:
Art. 61, § 1 en § 2, 1°, 2° of b3° : De inschrijvers voegen bij hun offerte een uittreksel uit het
strafregister of een gelijkwaardig document dat door een bevoegde gerechtelijke of administratieve
overheid is uitgereikt.
Art. 62 : Inschrijvers die personeel in dienst hebben dat onderworpen is aan de wet van 27 juni 1969
voegen bij hun offerte een attest van de Rijksdienst voor Sociale Zekerheid waaruit blijkt dat zij in
regel zijn met de betaling van hun sociale zekerheidsbijdragen.
Inschrijvers die personeel in dienst hebben dat behoort tot een andere Lidstaat van de Europese
Unie en niet hiervóór wordt bedoeld, voegen bij hun offerte een attest dat uitgereikt is door de
bevoegde overheid en waaruit blijkt dat zij voldaan hebben aan hun verplichtingen betreffende de
betaling van de sociale zekerheidsbijdragen volgens de wettelijke bepalingen van het land waar zij
gevestigd zijn.
Het attest heeft betrekking op het voorlaatste afgelopen kalenderkwartaal vóór de datum van
ontvangst van de offertes.
10/675
Art. 63 : De inschrijvers voegen bij hun offerte een attest waaruit blijkt dat zij voldaan hebben aan
hun beroepsmatige fiscale verplichtingen volgens de wettelijke bepalingen van het land waar zij
gevestigd zijn. Het attest heeft betrekking op de laatste afgelopen fiscale periode vóór de uiterste
ontvangstdatum van de offertes
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Klasse: Klasse 4 : tot 900.000 EUR, Categorie: D17
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 14/08/2017 - 15:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 60.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Het aanbestedingsdossier is tegen de prijs van 60 euro ( contant betaling of
bancontact) te koop, van maandag tot vrijdag van 9u tot 11u00 en van 13u30 tot 16u00 bij de technische dienst
van de Brusselse woning, putterijstraat, 22 te 1000 Brussel - 01 verdieping.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
29/08/2017 - 11:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
29/08/2017 - 11:00
Plaats: de offertes, wijzigingen en intrekkingen van offertes mogen worden overhandigd aan de voorzitter van de openingssessie van de offertes, ten laatste van het begin van deze sessie. die Zaal CA (gelijkvloer) Putterijstraat 22 te 1000 Brussel
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
De uitvoeringstermijn is in kalendardagen
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 19/06/2017