AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Algemene Directie Instellingen en Bevolking
Park Atrium Koloniënstraat 11, BE-1000 Brussel
Contact: Verheggen José
Tel: +32 5182346 Fax: +32 5182846 E-mail: jose.verheggen@rrn.fgov.be
Internet adres(sen): http://eid.belgium.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
PROTOCOL 01/2017 tribunes 2018-2021
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Diensten.
Belangrijkste plaats van dienstverlening: BE100
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Deze opdracht heeft betrekking op het ter beschikking stellen, het installeren en het demonteren van voornamelijk tribunes, podia, hekken, stoelen, vlaggenmasten, vlaggen, zegels, signalisatiematerieel, treden en luifels ter gelegenheid van de Nationale Feestdag op 21 juli en van de herdenking van Wapenstilstand op 11 november
II.1.8. Verdeling in percelen: Ja.
Er dienen offertes te worden ingediend voor: een of meer percelen.
INLICHTINGEN OVER PERCELEN:
Perceel 1: PROTOCOL 01/2017 - Perceel 1
Korte beschrijving:
PERCEEL 1, POST 1
DEFILE EN VUURWERK PALEIZENPLEIN EN OMGEVING OP 21 JULI
PERCEEL 1, POST 2
TE DEUM IN DE SINT-MICHIELS- EN SINT-GOEDELEKATHEDRAAL OP 21 JULI
Perceel 2: PROTOCOL 01/2017 - Perceel 2
Korte beschrijving:
PERCEEL 2 - TRADITIONELE PLECHTIGHEID AAN HET GRAF VAN DE ONBEKENDE SOLDAAT OP 11 NOVEMBER, Brussel
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
II.2.1. Totale hoeveelheid of omvang:
Geraamde waarde zonder BTW: 145000.00 EUR .
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Zie bijzonder bestek
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Zie bijzonder bestek
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Zie bijzonder bestek
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 07/08/2017 - 14:30
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
08/08/2017 - 14:30
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
08/08/2017 - 14:30
Plaats: FOD Binnenlandse Zaken, Algemene Directie Instellingen en Bevolking, Park Atrium, Zaal 6.13 - zesde verdieping - Kolonënstraat 11 te 1000 Brussel
Personen die de opening van de offertes mogen bijwonen: Openbare zitting
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 16/06/2017