AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Stad Brussel - Departement Stedenbouw - Afdeling Bouwkunst
Anspachlaan, 6 , BE-1000 Brussel
Contact: https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=275287
E-mail: secarch@brucity.be
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=275287
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Herstelling van de vloer van de "kamer van de zieken" en van de "kamer van de bewaker" - 1e kelder en opschorsing van de kelder voor "hulpmateriaal" en "zaal voor de arbeiders" - 2de kelder.
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Herstelling van de vloer van de "kamer van de zieken" en van de "kamer van de bewaker" - 1e kelder en opschorsing van de kelder voor "hulpmateriaal" en "zaal voor de arbeiders" - 2de kelder.
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Klasse: N/A, Categorie: N/A
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 10/07/2017 - 10:00
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
10/07/2017 - 10:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 15/06/2017