AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Gemeente Evere
Hoedemaekerssquare 10, BE-1140 Evere
Contact: De heer Stephane Vandorpe
Tel: +32 22476422 Fax: +32 22455080 E-mail: svandorpe@evere.brussels
Internet adres(sen): www.evere.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Wegmarkeringen
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Wegmarkeringen
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Fiscaal attest
Kan in elk stadium van de gunningsprocedure uitgesloten worden van de toegang ertoe, de inschrijver die niet voldaan heeft aan zijn verplichtingen inzake betaling van zijn fiscale verplichtingen overeenkomstig artikel 63 van het Koninklijk Besluit van 15 juli 2011.
Voor de inschrijver van een andere Lidstaat van de Europese Unie, wordt bij de offerte een attest gevoegd, uitgereikt door de bevoegde overheid, en waarin bevestigd wordt dat hij, volgens de rekening die ten laatste de uiterste dag voor de ontvangst van de offertes is opgemaakt, op die datum voldaan heeft aan de fiscale
verplichtingen overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is.
Attest RSZ
De inschrijver moet in regel zijn met de sociale betalingen aan de RSZ tot het voorlaatste afgelopen kalenderkwartaal voor de uiterste datum voor de ontvangst van de offerten.
De aanbestedende overheid zal via elektronische middelen (Digiflow) tot controle overgaan van het fiscaal attest en het RSZ-attest voor de Belgische kandidaten of inschrijvers.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Lijst van gelijkaardige werken uitgevoerd gedurende de 5 laatste jaren, met 1 attest van goede uitvoering gegund voor een minimumbedrag van 25.000,00 EUR (BTW Inbegrepen). Dit attest meldt het bedrag, de datum en de plaats waar de werken uitgevoerd werden
voor een minimumbedrag van 25.000,00 EUR (BTW Inbegrepen). Dit attest meldt het bedrag, de datum en de plaats waar de werken uitgevoerd werden
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 7/8/2017 - 23:59
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
8/8/2017 - 10:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
8/8/2017 - 10:00
Plaats: Gemeentehuis, Ensor zaal (1ste verdieping)
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 13/6/2017