AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT - NUTSSECTOREN
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Infrabel nv - Procurement, afdeling I-FBA.51
Marcel Broodthaersplein 2 , BE-1060 Brussel
Contact: Santulliana Nele
E-mail: nele.santulliana@infrabel.be
Internet adres(sen): www.infrabel.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking - Verhuur en productie van beursstands/-structuren.
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlenen van de diensten:
Type opdracht: Diensten.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of aankoop/aankopen:
Verhuur en productie van beursstands/-structuren, inclusief de montage, de demontage, het vervoer, de opslag, het onderhoud en de vervanging van elementen van deze stands/structuren.
Zie bestek
Vereenvoudigde procedure met bekendmaking: de inschrijvers worden verzocht om gelijktijdig hun kandidatuur en offerte in te dienen.
Selectiecriteria en documenten toe te voegen aan de kandidatuur: zie publicatie 'voorwaarden voor deelneming'
Gunningscriteria en documenten toe te voegen aan de offerte: zie bestek toegevoegd als bijlage aan de publicatie.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE,FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.2. VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING.
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
ledere inschrijver voegt bij zijn aanvraag tot deelneming een verklaring op erewoord naar behoren ondertekend en gedateerd door een wettige vertegenwoordiger van het bedrijf (er moet een document worden ingediend dat de ondertekeningsbevoegdheid van deze persoon aantoont), waarin hij bevestigt dat hij zich niet in één
van de gevallen bevindt opgesomd in art. 66 tot en met art 69 van het KB van 16 Juli 2012. De Aanbestedende Overheid kan, in welk stadium van de procedure ook, nagaan of de lnschrijver zich niet bevindt in één van de
uitsluitingsgevallen voozien in art. 66 tot en met art 69 van het KB van 16 Juli 2012. Conform art 13 van het
KB van 14 januari 2013 is het de opdrachtnemer verboden het geheel of een gedeelte van de opdracht toe te vertrouwen aan een aannemer, leverancier of dienstverlener die zich in een van de gevallen bevindt bedoeld
onder art 66.
De inschrijver dient bij zijn aanvraag tot deelneming een attest in waaruit blijkt dat hij voldaan heeft aan de vereisten inzake de betaling aan de bijdragen voor de sociale zekerheid. Het attest heeft betrekking op het voorlaatste afgelopen kalenderkwartaal vóór de uiterste datum voor de ontvangst van de aanvragen tot deelneming.
De kandidaat of inschrijver voegt bij zijn aanvraag tot deelneming, een attest waaruit bl¡jkt dat hij voldaan heeft aan zijn beroepsmatige fiscale verplichtingen overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar hij
gevestigd is. Het attest heeft betrekking op de laatste afgelopen fiscale periode vóór de uiterste datum voor de ontvangst van de aanvragen tot deelneming.
Concreet vragen we de volgende attesten :
- Het recentste attest (met droogstempel) laten geworden, afgeleverd door het organisme van de sociale zekerheid waarbij hij aangesloten is en waaruit blijkt dat hij zijn verplichtingen nagekomen is m.b.t. de betaling der bijdragen van de sociale zekerheid, overeenkomstig de Belgische wetgeving of deze van het land waar hij gevestigd is.
- Een recent "fiscaal attest uitgereikt in het kader van overheidsopdrachten"(< 3 maand) of een verklaring onder ede of een getuigschrift volgens de voorwaarden die gelden in de lidstaat waarin zij gevestigd zijn.
- Een recent attest van niet-faillissement bij de Kamer Van Koophandel (<3maand) of een verklaring onder ede of een getuigschrift volgens de voorwaarden die gelden in de lidstaat waarin zij gevestigd zijn.
- Een recent uittreksel uit het strafregister (<3maand) of, bij ontbreken daarvan, een gelijkwaardig document
afgegeven door een gerechtelijke of overheidsinstantie in het land van oorsprong of herkomst.
- Een verklaring op erewoord (in annex van deze publicatie).
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
- Er is voor 2013, 2014 en 2015 een minimumomzet van 400.000 ? per jaar vereist.
- De firma die zich kandidaat stelt, moet gespecialiseerd zijn in de productie van 'beursstands/-structuren en moet aantonen dat deze activiteit minstens 70% van haar omzet vertegenwoordigt.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
- De firma moet beschikken over concrete voorbeelden (visuals,
plannen, foto's enz.) die blijk geven van haar ervaring op het vlak van beursstands/-structuren, en
moet zij de gegevens van de contactpersoon vermelden (die referenties mogen niet ouder zijn dan 5 jaar en de aanbestedende overheid houdt zich het recht voor om de bezorgde referenties bij de
opgegeven klanten te controleren):
- 5 referenties (stand in OCTANORM/beMatrix of gelijkwaardig) voor een nationale
beurs/nationaal evenement
- 5 referenties (stand in OCTANORM/beMatrix of gelijkwaardig) voor een international beurs / internationaal evenement
- Een van deze tien referenties moet betrekking hebben op een stand van minstens 80 m²
- De firma die zich kandidaat stelt, moet een geldig verzekeringsattest voorleggen (premies betaald
en geldende verzekeringspolis). De verzekeringsdekking per schadegeval moet bovendien
minstens 1,5 miljoen euro bedragen (zowel lichamelijke, materiële als immateriële schade).
- De firma die zich kandidaat stelt, moet een perfect tweetalige (FR/NL) contactpersoon opgeven en
het CV van deze persoon bijvoegen. Wij behouden ons het recht voor de tweetaligheid te testen
tijdens een telefonisch interview.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Onderhandeling.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor het verkrijgen van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document:
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 07/07/2017-10:00
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van offertes of aanvragen tot deelneming:
10/07/2017-10:00
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 08/06/2017