Gemeente Ukkel

Uitnodiging tot indienen offerte - Aankoop van stadsmeubilair - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Gemeente Ukkel
Jean Vander Elstplein, 29, BE-1180 Ukkel
Contact: De heer Stefan Crollen-Vandromme
Tel: +32 28529492 Fax: +32 23435949 E-mail: scrollen-vandromme@uccle.brussels
Internet adres(sen): www.uccle.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Uitnodiging tot indienen offerte - Aankoop van stadsmeubilair - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Leveringen.
Belangrijkste plaats van levering: Uccle
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Aankoop van stadsmeubilair
II.1.8. Verdeling in percelen: Ja.
Er dienen offertes te worden ingediend voor: een of meer percelen.
INLICHTINGEN OVER PERCELEN:
Perceel 1: Perceel 1 Paaltjes in gerecycleerd plastic
Korte beschrijving:
Perceel 1 Paaltjes in gerecycleerd plastic
Perceel 2: Perceel 2 Hekken
Korte beschrijving:
Perceel 2 Hekken
Perceel 3: Perceel 3 Beton bloembakken
Korte beschrijving:
Perceel 3 Beton bloembakken
Perceel 4: Perceel 4 Bloembakken in gerecycleerd plastic
Korte beschrijving:
Perceel 4 Bloembakken in gerecycleerd plastic
Perceel 5: Perceel 5 Paaltjes in gietijzer
Korte beschrijving:
Perceel 5 Paaltjes in gietijzer
Perceel 6: Perceel 6 Afneembare paaltjes in staal geleverd met sokkels
Korte beschrijving:
Perceel 6 Afneembare paaltjes in staal geleverd met sokkels
Perceel 7: Perceel 7 Stalen paaltjes
Korte beschrijving:
Perceel 7 Stalen paaltjes
Perceel 8: Perceel 8 Asbaktegels met 3 sleutels in gegalvaniseerd staal om deze te openen en signaaltegels met anti-UV bescherming
Korte beschrijving:
Perceel 8 Asbaktegels met 3 sleutels in gegalvaniseerd staal om deze te openen en signaaltegels met anti-UV bescherming
Perceel 9: Vuinisbakken
Korte beschrijving:
Vuinisbakken
Perceel 10: Houten banken
Korte beschrijving:
Houten banken
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
II.2.1. Totale hoeveelheid of omvang:
De hoeveelheden zijn vermoedelijk
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Juridische toestand van de inschrijver - vereiste referenties (uitsluitingsgronden)
Overeenkomstig artikel 20 §1 van de wet van 15 juni 2006 en §1 van artikel 61 van het KB van 15 juli 2011 wordt in elk stadium van de gunningsprocedure uitgesloten van de toegang tot de opdracht, de inschrijver die bij rechterlijke beslissing die in kracht van gewijsde is gegaan en waarvan de aanbestedende overheid kennis heeft, veroordeeld is voor:
- deelname aan een criminele organisatie als bedoeld in artikel 324bis van het Strafwetboek;
- omkoping als bedoeld in artikelen 246 en 250 van het Strafwetboek;
- fraude als bedoeld in artikel 1 van de overeenkomst aangaande de bescherming van de financiele belangen van de Gemeenschap, goedgekeurd door de wet van 17 februari 2002;
- witwassen van geld als bedoeld in artikel 5 van de wet van 11 januari 1993 tot voorkoming van het gebruik van het financieel stelsel voor het witwassen van geld en de financiering van terrorisme.
? Overeenkomstig artikel 20 §1 van de wet van 15 juni 2006 en §2, 1°, 5° en 6° van artikel 61 van het KB van 15 juli 2011 kan in elk stadium van de gunningsprocedure worden uitgesloten van de toegang tot de opdracht, de inschrijver die:
- in staat van faillissement of van vereffening verkeert, die zijn werkzaamheden heeft gestaakt, die een gerechtelijke reorganisatie ondergaat, of die in een vergelijkbare toestand verkeert als gevolg van een gelijkaardige procedure die bestaat in andere nationale reglementeringen;
- niet voldaan heeft aan zijn verplichtingen inzake betaling van zijn sociale zekerheidsbijdragen, overeenkomstig de bepalingen van artikel 62;
- niet in orde is met de betaling van zijn belastingen volgens de Belgische wetge-ving of die van het land waar hij gevestigd is, overeenkomstig de bepalingen van artikel 63;
In toepassing van artikel 61 §4 van hetzelfde besluit en door hun deelname verklaren de inschrijvers op erewoord zich niet te bevinden in één van deze gevallen van uit-sluiting.
Betreffende deze laatsten zal de aanbestedende overheid via elektronische middelen, overeenkomstig de bepalingen van artikel 60 §1 van het KB van 15 juli 2011, overgaan tot het nazicht van hun situatie betreffende hun fiscale beroepsverplichtingen binnen een termijn van 48 uur na de openingszitting, indien deze heeft plaatsgevonden, of binnen de 48 uur na de uiterste indieningsdatum van de offertes.
Betreffende de andere verplichtingen zal de aanbestedende overheid overgaan tot het nazicht van de situatie van de inschrijver die als aannemer aangeduid zou kunnen worden, alvorens de beslissing tot gunning te nemen.
Overeenkomstig de bepalingen van artikel 61 §3 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 moet de inschrijver die personeel tewerkstelt, afkomstig van een andere -EU-staat, aan zijn offerte een uittreksel uit het strafregister of een evenwaardig document toevoegen, uitgereikt door een gerechtelijke instantie of overheidsinstantie van het land van oorsprong of herkomst en waaruit blijkt dat is voldaan aan de vereisten van artikel 61, §2, 1°.
De inschrijver die niet onderworpen is aan de RSZ, zal aan zijn offerte een verklaring op erewoord toevoegen met de vermelding dat hij geen personeel tewerkstelt dat onderworpen is.
De inschrijver die onderworpen is aan de sociale zekerheid van zelfstandige werknemers, zal aan zijn offerte een attest van de sociale verzekeringskas toevoegen waarbij hij is aangesloten dat aantoont dat hij, volgens de rekeningen, opgemaakt ten laatste op de uiterste ontvangstdatum van de offertes, op deze datum in orde is met zijn verplichtingen inzake de betaling van zijn sociale zekerheid bijdragen.
Overeenkomstig de bepalingen van artikel 62 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 moet de inschrijver die personeel tewerkstelt, afkomstig van een niet-EU-staat, aan zijn offerte een attest toevoegen van de bevoegde overheid waaruit blijkt, volgens zijn rekening die ten laatste de dag vóór de uiterste ontvangstdatum van de offertes is opgemaakt, dat hij op deze datum in orde is met zijn verplichtingen betreffende de betaling van de sociale zekerheidsbijdragen volgens de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is.
In toepassing van art. 63 van het KB van 15 juli 2011 voegt de inschrijver, gevestigd in een andere lidstaat, aan zijn offerte een attest toe waaruit blijkt dat hij heeft voldaan aan zijn fiscale verplichtingen overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar hij is gevestigd. Het attest heeft betrekking op de laatste afgelopen fiscale periode vóór de uiterste ontvangstdatum van de offertes.
? Overeenkomstig artikel 20 §1/1 van de wet van 15 juni 2006, wordt, in elk stadium van de gunningsprocedure uitgesloten van de toegang ertoe, de kandidaat of inschrijver van wie is vastgesteld dat hij als werkgever illegaal verblijvende onderdanen van derde landen heeft tewerkgesteld als bedoeld in de wet van 11 februari 2013 tot vaststelling van sancties en maatregelen voor werkgevers van illegaal verblijvende onderdanen van derde landen.
Deze bepaling geldt op dezelfde manier ten aanzien van de entiteit waarop de kandidaat of inschrijver een beroep doet, wanneer de draagkracht van die entiteit bepalend is voor de selectie van de kandidaat of de inschrijver, al naargelang.
De uitsluiting van deelname aan overheidsopdrachten geldt voor ten hoogste vijf jaar.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Financiële draagkracht
Financiële en economische draagkracht van de inschrijver (kwalitatieve selectie)
* De inschrijver zal aan zijn offerte een verklaring toevoegen betreffende het globale omzetcijfer en van de omzetcijfer van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht uitmaak (verkoop van stadsmeubilair), voor de laatste drie boekjaren.
Minima(a)l(e) vereist(en): * De totale jaarlijkse omzet zal min. EUR 50.000 bedragen.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
* Vakbekwaamheid
Vakbekwaamheid van de inschrijver (kwalitatieve selectie)
Een lijst van de voornaamste leveringen, uitgevoerd in de loop van de laatste drie jaren, met vermelding van het bedrag, de datum en hun openbare op private opdrachtgever. De leveringen worden aangetoond door getuigschriften die uitgegeven of medeondertekend werden door de bevoegde overheid of, indien de opdrachtgever een privékoper was, door een attest van de koper of bij gebrek hieraan een eenvoudige verklaring van de leverancier:
- indien het gaat om leveringen aan openbare overheden, dan worden deze aangetoond door getuigschriften die uitgegeven of medeondertekend werden door de bevoegde overheid;
- indien het gaat om leveringen aan private personen, dan worden deze prestaties door deze personen voor waar verklaard of, bij gebrek hieraan, verklaart de dienstverlener dat deze diensten uitgevoerd werden.
Minima(a)l(e) vereist(en):
Perceel 1
* Deze lijst EN de getuigschriften zullen tenminste twee opdrachten omvatten voor de levering van paaltjes in gerecycleerd plastic voor een totaal jaarlijks bedrag van min.30.000 EUR B.T.W. inclusief, voor alle opdrachten samen.
Perceel 2
* Deze lijst EN de getuigschriften zullen tenminste twee opdrachten omvatten voor de levering van hekken voor een totaal jaarlijks bedrag van min.20.000 EUR B.T.W. inclusief, voor alle opdrachten samen.
Perceel 3
Deze lijst EN de getuigschriften zullen tenminste twee opdrachten omvatten voor de levering van beton bloembakken voor een totaal jaarlijks bedrag van min.15.000 EUR B.T.W. inclusief, voor alle opdrachten samen.
Perceel 4
* Deze lijst EN de getuigschriften zullen tenminste twee opdrachten omvatten voor de levering van bloembakken in gerecycleerd plastic voor een totaal jaarlijks bedrag van min.25.000 EUR B.T.W. inclusief, voor alle opdrachten samen.
Perceel 5
* Deze lijst EN de getuigschriften zullen tenminste twee opdrachten omvatten voor de levering van paaltjes in gietijzer voor een totaal jaarlijks bedrag van min.6.000 EUR B.T.W. inclusief, voor alle opdrachten samen.
Perceel 6
* Deze lijst EN de getuigschriften zullen tenminste twee opdrachten omvatten voor de levering van afneembare paaltjes in staal met sokkels voor een totaal jaarlijks bedrag van min. 2.500 EUR B.T.W. inclusief, voor alle opdrachten samen.
Perceel 7
* Deze lijst EN de getuigschriften zullen tenminste twee opdrachten omvatten voor de levering van stalen paaltjes voor een totaal jaarlijks bedrag van min.4.500 EUR B.T.W. inclusief, voor alle opdrachten samen.
Perceel 8
* Deze lijst EN de getuigschriften zullen tenminste twee opdrachten omvatten voor de levering van asbaktegels met 3 sleutels in gegalvaniseerd staal om deze te openen en signaaltegels met anti-UV bescherming voor een totaal jaarlijks bedrag van min.4.000 EUR B.T.W. inclusief, voor alle opdrachten samen.
Perceel 9
* Deze lijst EN de getuigschriften zullen tenminste twee opdrachten omvatten voor de levering van vuilnisbakken voor een totaal jaarlijks bedrag van min.9.000 EUR B.T.W. inclusief, voor alle opdrachten samen.
Perceel 10
*Deze lijst EN de getuigschriften zullen tenminste twee opdrachten omvatten voor de levering van houten banken voor een totaal jaarlijks bedrag van min.2.500 EUR B.T.W. inclusief, voor alle opdrachten samen.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 3/7/2017 - 23:59
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 4/7/2017
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 7/6/2017

Vergelijkbare advertenties van BDA