Directie Infrastructuur Van Het Openbaar Vervoer

"Raamovereenkomst voor de levering, de installatie en de indienststelling van afsluitingen bestemd voor het Brussels metronet en stelplaats DELTA van de M.I.V.B"


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT - NUTSSECTOREN
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Directie Infrastructuur van het Openbaar Vervoer
Vooruitgangsstraat 80, BE-1030 Brussel
Contact: Monique Lemaire
E-mail: mlemaire@sprb.brussels
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=274158
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
"Raamovereenkomst voor de levering, de installatie en de indienststelling van afsluitingen bestemd voor het Brussels metronet en stelplaats DELTA van de M.I.V.B"
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlenen van de diensten:
Type opdracht: Leveringen.
Belangrijkste plaats van levering van de goederen: Het Brussels Hoofdstedelijk Gewest
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of aankoop/aankopen:
1. BEKNOPTE BESCHRIJVING VAN DE OPDRACHT
A. De prestaties van huidige aanneming zijn onder andere
Voor lot 1:
De prestaties van huidige aanneming zijn onder andere de levering, de installatie, de indienststelling en het onderhoud tijdens de waarborgperiode van telescopische luiken, rolluiken en sectionaalpoorten bestemd voor het Brussels metronet en stelplaats Delta van de M.I.V.B.
Voor lot 2:
De prestaties van huidige aanneming zijn onder andere de levering, de installatie, de indienststelling en het onderhoud tijdens de waarborgperiode van automatische draaihekken en vouwhekken bestemd voor het Brussels metronet en stelplaats Delta van de M.I.V.B.
B. De levering van het materieel, dat het voorwerp van onderhavige
opdracht uitmaakt, wordt gefractioneerd en gebeurt op verschillende plaatsen van het metronet van Brussel en stelplaats Delta van de M.I.V.B. .
II.1.8. Verdeling in percelen: Ja
Er dienen offertes te worden ingediend voor: een of meer percelen.
INLICHTINGEN OVER PERCELEN:
Perceel 1: "Telescopische luiken, rolluiken en sectionaalpoorten"
Korte beschrijving:
De prestaties van huidige aanneming zijn onder andere de levering, de installatie, de indienststelling en het onderhoud tijdens de waarborgperiode van telescopische luiken, rolluiken en sectionaalpoorten bestemd voor het Brussels metronet en stelplaats Delta van de M.I.V.B.
De levering van het materieel, dat het voorwerp van onderhavige
opdracht uitmaakt, wordt gefractioneerd en gebeurt op verschillende plaatsen van het metronet van Brussel en stelplaats Delta van de M.I.V.B. .
Perceel 2: "Automatische draaihek en vouwhekken met bovengeleiding"
Korte beschrijving:
De prestaties van huidige aanneming zijn onder andere de levering, de installatie, de indienststelling en het onderhoud tijdens de waarborgperiode van automatische draaihekken en vouwhekken bestemd voor het Brussels metronet en stelplaats Delta van de M.I.V.B.
De levering van het materieel, dat het voorwerp van onderhavige
opdracht uitmaakt, wordt gefractioneerd en gebeurt op verschillende plaatsen van het metronet van Brussel en stelplaats Delta van de M.I.V.B. .
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
II.2.1. Totale hoeveelheid of omvang:
Zie BB 1451
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE,FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.2. VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING.
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Artikel 65 § 1
Voor de Belgische inschrijvers, zal de aanbestedende overheid zelf via consultatie langs elektronische weg van de federale databank, geïdentificeerd als authentieke bronnen, de inlichtingen of documenten betreffende het betalingsattest voor sociale zekerheid, inwinnen.
De overige gevraagde documenten of inlichtingen betreffende toegangsrecht zullen door de inschrijvers zelf geleverd worden.
Artikel 65 § 2
De kandidaat of inschrijver is ertoe gehouden om de vereiste inlichtingen of documenten te leveren zelfs indien deze tijdens een andere procedure georganiseerd door de aanbestedende overheid geleverd worden.
Artikel 66 tot 71 - Toegangsrecht
De vreemde inschrijver moet aan de voorwaarden voldoen en bewezen door een document dat verplicht bij de offerte dient gevoegd te worden.
 het attest uitgaande van de vreemde en competente overheid volgens het geval, waar de aannemer bewijst dat hij in regel is met de sociale bijdrage in de zin van het artikel 67, § 2 van het koninklijk besluit van 16 juli 2012.
Artikel 66 § 4 - Impliciete verklaring op erewoord
Door het indienen van zijn offerte, verklaart de inschrijver dat hij zich niet in een van de uitsluitingcriteria bevindt zoals bedoeld in de artikelen 66 tot 71 van het K.B. van 16 juli 2012 betreffende de plaatsing van overheidsopdrachten in de speciale sectoren, zoals gewijzigd.
De Aanbestedende Overheid (=AO) onderzoekt de juistheid van deze impliciete verklaring op erewoord in hoofde van de inschrijver van wie de offerte als beste gerangschikt is. Daartoe, en in het geval dat de aanbestedende overheid de nuttige inlichtingen niet kan verkrijgen via elektronische weg (federale informaticatoepassing 'DIGIFLOW'), vraagt hij de betrokken inschrijver om hem zo snel mogelijk en binnen de vooropgestelde termijn, de inlichtingen of documenten te leveren die toelaten zijn persoonlijke toestand na te gaan.
Voor de Belgische inschrijvers, zal de aanbestedende overheid zelf de documenten of inlichtingen m.b.t. het attest van betaling van de sociale zekerheidsbijdragen via elektronische weg opzoeken in de federale databanken die beschouwd worden als authentieke bronnen.
De andere vereiste documenten en inlichtingen voor de kwalitatieve selectie zullen door de inschrijvers zelf voorgelegd worden.
Opmerkingen:
1. Voor de offertes ingediend door tijdelijke handelsvennootschappen of feitelijke verenigingen, moet elke deelgenoot afzonderlijk bewijzen dat hij zich niet in een 'toestand van uitsluiting' bevindt. Bijgevolg is de beschikking over de impliciete verklaring op erewoord waarvan sprake is van toepassing voor elk lid van de tijdelijke handelsvennootschap. De uitsluiting van een van de deelgenoten maakt de offerte van de tijdelijke handelsvennootschap of de tijdelijke vereniging nietig (Omzendbrief 10.02.98).
2. Indien de AO na verificatie vaststelt dat de impliciete verklaring op erewoord, op de uiterste datum van ontvangst van de offertes, niet of niet meer overeenstemt met de persoonlijke toestand van de geselecteerde inschrijver, dan wordt/kan de inschrijver worden uitgesloten.
In dit geval maakt de AO een nieuwe rangschikking op, rekening houdend met de offerte die onmiddellijk na deze van de uitgesloten inschrijver is gerangschikt, en zal ze de persoonlijke situatie nagaan van de op die manier nieuwe gerangschikte inschrijver, enzovoorts, indien dit nodig is.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
? een verklaring betreffende de totale omzet van de onderneming en de omzet betreffende de leveringen bedoeld in de opdracht en dit voor de 3 laatste boekjaren;
? Het globale zakencijfer zal ten minste 50 % vertegenwoordigen van het bedrag van de opdracht bedraagt tenminste 10 % van het bedrag van de opdracht.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Artikel 73
De inschrijver moet voldoen aan de voorwaarden van de kwalitatieve selectie gestaafd door de volgende documenten die verplicht te voegen zijn bij de offerte:
? een lijst van de voornaamste leveringen die hij gedurende de afgelopen 3 jaar heeft verricht, hun bedrag, data en de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren.
Voor lot 1: De levering, de installatie en de indienststelling van telescopische luiken, rolluiken of sectionaalpoorten gedurende de 3 laatste jaren, hun bedrag, hun datum en de openbare of private bestemmelingen:
Voor lot 2: De levering, de installatie en de indienststelling van automatische draaihekken en vouwhekken met bovengeleiding gedurende de 3 laatste jaren, hun bedrag, hun datum en de openbare of private bestemmelingen:
 indien het leveringen van een overheid betreft, worden de leveringen aangetoond door certificaten die door de bevoegde overheid zijn opgesteld of geviseerd;
 indien het gaat om leveringen van privaatrechtelijke personen, worden de certificaten opgesteld door de koper; bij ontstentenis daarvan is een verklaring van de leverancier toegelaten.
? het bewijs van ISO 9001 aggregatie, alsook de geldigheidstermijn, uitgereikt door een neutraal erkend organisme.
Zie BB 1451
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor het verkrijgen van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document:
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 10/07/2017-16:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja , Prijs: 200.00 EUR
Betalingstermijnen en -methode: De elektronische versie van de documenten is gratis te verkrijgen via de link https://enot.publicprocurement.be/ of via aanvraag op het contactpunt hernomen in bijlage A-II.
De papieren versie is betalend en verkrijgbaar middels aanvraag op het contactpunt hernomen in bijlage A-II en overschrijving op rekening IBAN: BE 17 0912 3109 20 21 en BIC: GKCCBEBB met mededeling: "DIOV BM BB 1451 ". De documenten worden verstuurd binnen de 3 werkdagen vanaf ontvangst van het betalingsbewijs
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van offertes of aanvragen tot deelneming: 28/08/2017-11:00
IV.3.7. Omstandigheden waarin de offertes worden geopend: datum: 28/08/2017-11:00
Plaats: In de kantoren van de Directie Infrastructuur van het Openbaar Vervoer van Mobiel Brusse, C.C.N. - niveau 1,5 (vergaderzaal) - Vooruitgangstraat 80 te 1035 Brussel, voor de heer BIOUL, Directeur (of zijn afgevaardigde), bijgestaan door een afgevaardigde van de Directie Infrastructuur van het Openbaar Vervoer
Personen die de opening van de offertes mogen bijwonen: Openbaar zitting
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 07/06/2017

Vergelijkbare advertenties van BDA