Stad Aalst

Cluster Mobiliteit en openbaar domein. Heraanleg N411 van Aalst tot Baardegem. Wegenis- en rioleringswerken Baardegem-Dorp in samenwerking met AWV. (GIP O209172B)


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Stad Aalst
Werf 9, BE-9300 Aalst
Tel: +32 53779300 E-mail: aanbestedingen@aalst.be
Internet adres(sen): www.aalst.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Cluster Mobiliteit en openbaar domein. Heraanleg N411 van Aalst tot Baardegem. Wegenis- en rioleringswerken Baardegem-Dorp in samenwerking met AWV. (GIP O209172B)
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Dit project omvat de herinrichting van de doortocht van de N411 door de bebouwde kom van Baardegem-Dorp incl. Margrietstraat en dit tussen Rampelberg en de Steenweg op Aalst ter hoogte van de provinciegrens. Met dit project wordt de wegenis die zich in slechte staat bevindt vernieuwd. Tevens zal er in het projectgebied een gescheiden rioleringsstelsel aangelegd worden.
De werken omvatten ondermeer:
- opbreken van bestaande wegverharding;
- opbreken van de bestaande riolering;
- aanleg riolering: DWA en RWA;
- aanleg weg in bitumineuze verharding in de Margrietstraat en langsheen de N411 buiten centrumgebied;
- aanleg weg in betonverharding langsheen de N411 binnen centrumgebied;
- aanleg van vrijliggende fietspaden in grijze betonverharding;
- aanleg van aanliggende fietspaden in rode betonverharding;
- aanleg van voetpaden in grijze betonstraatstenen;
- aanleg van parkeerstroken in antraciet betonstraatstenen.
De werken worden uitgevoerd in samenwerking met AWV Oost-Vlaanderen.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
* Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 20 §§1 en 1/1 van de wet van 15 juni 2006 betreffende overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en artikel 61 tot en met 66 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
* Voor buitenlandse inschrijvers: Een attest dat uitgereikt werd door de bevoegde overheid en waarin bevestigd wordt dat de inschrijver voldaan heeft aan zijn verplichtingen inzake betaling van de bijdragen voor de sociale zekerheid, tot en met diegene die slaan op het voorlaatste afgelopen kalenderkwartaal vóór de uiterste datum voor de ontvangst van de aanvragen tot deelneming of voor de ontvangst van de offertes, overeenkomstig de wetgeving van het land waar hij gevestigd is.
* Voor Belgische inschrijvers: In toepassing van het koninklijk besluit van 20 juli 2005 dient de Belgische inschrijver geen rsz-attest bij zijn offerte te voegen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen.
Naast de bescheiden en nota's, vereist door de wettelijke en reglementaire bepalingen en door de documenten waarnaar dit bijzonder bestek verwijst, dient de inschrijver nog de volgende documenten bij zijn offerte te voegen:
 het invulformulier gehecht aan het offerteformulier met betrekking tot de bepalingen van art. 30, tweede lid, 1° en 2°, van het KB van 25-1-2001 betreffende de tijdelijke of mobiele werkplaatsen verder aan te vullen nl. i.v.m. beschrijving specifieke uitvoeringsmethode en prijsberekening die verwijzen naar het veiligheids- en gezondheidsplan en waarin de inschrijver beschrijft op welke wijze hij het bouwwerk zal uitvoeren om rekening te houden met dit veiligheids- en gezondheidsplan (zie bijzonder veiligheids- en gezondheidsplan - Antwoorden op vijftal vragen onder "open vragenlijst" m.b.t. veilige uitvoeringswijzen).
 De aannemer dient bij zijn offerte een gedag- en gehandtekende verklaring te voegen volgens model in bijlage bij het project veiligheids- en gezondheidsplan
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 3 van het KB van 15 juli 2011.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Vereiste erkenning: C1 (Gewone rioleringswerken), Klasse 7 OF
E1 (Moerriolen), Klasse 7
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 10/7/2017 - 10:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 10/7/2017 - 10:00
Plaats: Administratief Centrum (AC), Werf 9 te 9300 Aalst
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Bijkomende inlichtingen i.v.m. indienen offertes/kandidaturen: We verwijzen naar de handleiding e-Notification voor ondernemers. Deze handleiding kunt u terugvinden op http://www.publicprocurement.be, onder de rubriek algemeen, e-procurement, FAQ.
Wij raden u dan ook ten stelligste aan om u te registreren, op die manier wordt u automatisch op de hoogte gebracht bij eventuele addenda, rectificatieberichten, aanvullende info, enz.
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 1/6/2017

Vergelijkbare advertenties van BDA