AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
AGB Diepenbeek
Dorpsstraat 14, BE-3590 Diepenbeek
Contact: Mevrouw Cindy Mc Pherson
Tel: +32 470201038 Fax: +32 11322865 E-mail: cindy.mcpherson@diepenbeek.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Inrichting nieuwe sporthal Demerstrand: Leveren en plaatsen sporttoestellen
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Leveringen.
Belangrijkste plaats van levering: Demerstrand, Stationsstraat z/n te 3590 Diepenbeek
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Inrichting nieuwe sporthal Demerstrand: Leveren en plaatsen sporttoestellen
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
II.2.1. Totale hoeveelheid of omvang:
Geraamde waarde zonder BTW: 216421.00 EUR .
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
* Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 20 §§1 en 1/1 van de wet van 15 juni 2006 betreffende overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en artikel 61 tot en met 66 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
* De kandidaat kan zijn kandidatuur indienen onder de vorm van een Uniform Europees Aanbestedingsdocument (UEA), aangeleverd door de aanbestedende overheid.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
* Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 3 van het KB van 15 juli 2011.
* Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de kandidaat of de inschrijver met zijn activiteit is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.
/
III.2.3. Vakbekwaamheid:
- Een lijst van de voornaamste leveringen die gedurende de afgelopen drie jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag, de datum en van de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren. De leveringen worden aangetoond door attesten die de bevoegde autoriteit heeft afgegeven of medeondertekend of, in geval van leveringen voor een particuliere afnemer, door attesten van de afnemer of bij ontstentenis eenvoudigweg door een verklaring van de leverancier.
- Een lijst van de voornaamste turnevenementen en/of -wedstrijden door de inschrijver verzorgd gedurende de afgelopen drie jaar.
- Een verklaring waarin de technici of de technische diensten vermeld worden die, deel uitmaken van de inschrijvende onderneming, ter beschikking staan van de inschrijver voor de eventuele uitvoering van de opdracht.
Van de referenties moet minimum 1 referentie (die tevens de plaatsing- en installatiewerkzaamheden bevatten) voor sporttoesellen in turnhallen zijn met een investeringsbedrag van minimum 150.000,00 euro.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Prijs, Weging: 40
Criterium 2: Kwaliteit, conformiteit, sportfunctionele en sporttechnische karakteristieken, Weging: 30
Criterium 3: Waarborgtermijn en garanties, Weging: 10
Criterium 4: Service/dienst na verkoop, Weging: 10
Criterium 5: Esthetiek, uniformiteit, uitstraling, Weging: 10
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 17/7/2017 - 23:59
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
18/7/2017 - 10:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
18/7/2017 - 10:00
Plaats: François Schoofszaal, Dorpsstraat 11 te Diepenbeek
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 31/5/2017