Vzw Jessa Ziekenhuis

Oproep tot aanvraag tot deelneming - RAAMOVEREENKOMST AANKOOP EN INSTALLATIE VAN EEN ICT NETWERK- EN BEVEILIGINGSINFRASTRUCTUUR


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
vzw Jessa Ziekenhuis
Salvatorstraat 20, BE-3500 Hasselt
Contact: Mevrouw Wendy Daemen
Tel: +32 11335892 E-mail: wendy.daemen@jessazh.be
Internet adres(sen): www.jessazh.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Oproep tot aanvraag tot deelneming - RAAMOVEREENKOMST AANKOOP EN INSTALLATIE VAN EEN ICT NETWERK- EN BEVEILIGINGSINFRASTRUCTUUR
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Leveringen.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Raamovereenkomst met betrekking tot de aankoop en installatie van een ICT netwerk- en beveiligingsinfrastructuur.
De aangeboden oplossing dient te bestaan uit hardware, software, alle mogelijke licenties en diensten voor het netwerk welke voldoen aan de volgende principes:
- Schaalbaar
- Centraal beheer van alle onderdelen
- Met garantie van kwaliteit en performantie
- Lange termijn oplossing met een duidelijke technische roadmap en een voorspelbaar financieel model.
De opdracht omvat de levering, implementatie, het onderhoud (zowel correctief, preventief als evolutief) en de ondersteuning van het verantwoordelijken binnen de ICT afdeling.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
II.2.1. Totale hoeveelheid of omvang:
Het opdrachtgevend bestuur treedt overeenkomstig artikel 2,4° en artikel 15 van de wet van 15 juni 2006 betreffende de overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten op als opdrachtencentrale voor de prestaties die het voorwerp van deze opdracht uitmaken.
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Een gedateerde en ondertekende verklaring op erewoord dat de inschrijver :
- niet veroordeeld is geweest voor deelname aan een criminele organisatie, omkoping, fraude of het witwassen van geld
- niet in staat van faillissement of vereffening verkeert;
- geen aangifte van faillissement heeft gedaan of procedure van vereffening of gerechtelijke reorganisatie aanhangig is tegen hem;
- niet veroordeeld is geweest voor een misdrijf dat de professionele integriteit aantast;
- bij zijn beroepsuitoefening geen ernstige fout heeft begaan;
Volgende attesten dienen bijgevoegd te worden:
- RSZ-attest (een RSZ attest met droogstempel)
- Attest kantoor der Directe Belastingen
- Attest BTW kantoor
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
- Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de kandidaat of de inschrijver met zijn activiteit is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.
- Een bewijs van verzekering tegen beroepsrisico's
De inschrijver dient een minimale jaaromzet van EUR 500.000 te kunnen voorleggen voor de bedrijfsactiviteiten die voorwerp uitmaken van de opdracht.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
- Vermelding van de referenties van de recurrente dienstverlening van de voorbije 3 jaren. Een meerwaarde wordt toegekend indien het aantal referenties uitgevoerd zijn met een zo beperkt mogelijk aantal vendor oplossingen. Voor elke referentie vermeldt de kandidaat minstens:
- Relevante projectreferenties waarbij studie, design en implementatie uitgevoerd werd van nieuwe/vernieuwing van LAN, WLAN, datacenter en beveiligingsinfrastructuur met een omvang en complexiteit die vergelijkbaar is met de huidige schaalgrootte (totaal aantal poorten groter dan 2000 en totaal aan access points groter dan 250).
Een meerwaarde wordt toegekend indien het aantal referenties uitgevoerd zijn met een zo beperkt mogelijk aantal vendor oplossingen
Voor elke referentie vermeldt de kandidaat minstens:
o Start- en einddatum van de opdracht
o Naam van de klant en plaats van uitvoering
o Omvang van de opdracht
o Grootteorde van de omgeving: aantal gebruikers, aantal LAN poorten, aantal WLAN access points
o Beschrijving van de geleverde dienstverlening door kandidaat
o Contactpersoon van de referentie die gecontacteerd mag worden om verdere inlichtingen in te winnen.
- Overzicht van de organisatiestructuur van de kandidaat die aangeeft hoe de kandidaat de dienstverlening inzake onderhoud & support, monitoring, implementatie en projectwerking organiseert, met beschrijving van de lokaal aanwezige technische en service teams om deze diensten te kunnen leveren (aantal medewerkers voor netwerk & netwerk security dienstverlening, en aantal medewerkers met verantwoordelijkheden service management, project management of account management).
- Overzicht van de technologie partners (fabrikanten) waarmee de kandidaat werkt, en waarvoor de ondersteuning geleverd kan worden door de kandidaat zijn eigen dienstenorganisatie. Een meerwaarde wordt gegeven aan aanbieders die een oplossing kunnen voorzien die LAN en WLAN integreert in een één-vendor oplossing.
- De behaalde kwaliteitscertificaten (ISO of gelijkaardig) van de kandidaat zijn organisatie.
- Een duidelijk overzicht van de technische competenties (certificaten, accreditaties etc.) en ervaring van de medewerkers van de kandidaat op vlak van netwerk en netwerksecurity, design en beheer, waarbij een onderscheid gemaakt wordt aan de hand van volgende profielniveaus:
o Junior engineers met < 5 jaar relevante ervaring
o Medior engineers met 5 tot 10 jaar relevante ervaring
o Senior engineers met meer dan 10 jaar relevante ervaring
o Project Managers met meer dan 5 jaar relevant ervaring
Voor elk profiel worden minstens 2 relevante CV's geleverd bij de aanvraag tot deelneming.
- Een verklaring op eer dat de kandidaat het Nederlands als voertaal machtig is, en dit voor alle te leveren diensten in het kader van deze opdracht
Minstens 3 referenties die gelijkaardig zijn in grootte en scope van de recurrente dienstverlening, die in uitvoering zijn of desgevallend, in uitvoering waren tijdens een periode van de voorbije 3 jaren. Deze referenties hebben bij voorkeur dan ook betrekking op de verkoop van netwerk- en beveiligingsinfrastructuur en bijhorende diensten uitgevoerd in de lokale (Belgische) ziekenhuismarkt
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Concurrentiedialoog.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige inschrijving, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 29/6/2017 - 23:59
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 30/6/2017 - 11:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 30/5/2017

Vergelijkbare advertenties van BDA