AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
VZW Huize Rozenwingerd
Bitterzoetlaan 5A, BE-8670 Oostduinkerke
Contact: Plantec nv
Hendrik Verhaeghe
Tel: +32 59561010 E-mail: hendrik.verhaeghe@plantec.be
Internet adres(sen): http://www.rozenwingerd.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Oostduinkerke - omgevingswerken VZW Huize Rozenwingerd
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Oostduinkerke - Bitterzoetlaan
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Koksijde (Oostduinkerke) - Omgevingswerken rond VZW "Huize Rozenwingerd" (vellen bomen, rooien struiken, opbraak verhardingen, aanleg verhardingen, groenaanleg,.)
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
volgens bepalingen opgenomen in bijzonder bestek
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
volgens bepalingen opgenomen in bijzonder bestek
volgens bepalingen opgenomen in bijzonder bestek
III.2.3. Vakbekwaamheid:
volgens bepalingen opgenomen in bijzonder bestek
Klasse: Klasse 1 : tot 135.000 EUR, Categorie: C
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige inschrijving, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 22/06/2017 - 12:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 121.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: De bescheiden kunnen mits contante betaling aan of voorafgaandelijke storting op rek. nr BIC KREDBEBB - IBAN BE83 4761 2380 3115 van het ontwerpbureau Plantec nv, Nieuwpoortsesteenweg 399 - 8400 Oostende, aangekocht worden tegen volgende voor-waarden:
1) papieren versie
(incl. digitale versie)
Bijzonder bestek, plannen, opmetingsstaat, inschrijvingsbiljet
CD-rom met volgende bestanden: zie punt 2) digitale versie: 100,00 Euro +
B.T.W. 21 % = 121,00 Euro
2) digitale versie
CD-rom met volgende bestanden:
- bijzonder bestek in pdf-formaat;
- plannen in pdf-formaat;
- inschrijvingsbiljet in pdf-formaat;
- opmetingsstaat in xls-formaat. 75,00 Euro +
B.T.W. 21 % = 90,75 Euro
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
26/06/2017 - 14:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
* Er vindt geen openbare opening van de inschrijvingen plaats.
* De werken moeten ten laatste beëindigd zijn tegen 13 oktober 2017
* De bescheiden kunnen mits contante betaling aan of voorafgaandelijke storting op rek. nr BIC KREDBEBB - IBAN BE83 4761 2380 3115 van het ontwerpbureau Plantec nv, Nieuwpoortsesteenweg 399 - 8400 Oostende, aangekocht worden tegen volgende voorwaarden:
1) papieren versie
(incl. digitale versie)
Bijzonder bestek, plannen, opmetingsstaat, inschrijvingsbiljet
CD-rom met volgende bestanden: zie punt 2) digitale versie. 100,00 Euro + B.T.W. 21 % = 121,00 Euro
2) digitale versie
CD-rom met volgende bestanden:
- bijzonder bestek in pdf-formaat;
- plannen in pdf-formaat;
- inschrijvingsbiljet in pdf-formaat;
- opmetingsstaat in xls-formaat.
75,00 Euro + B.T.W. 21 % = 90,75 Euro
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 30/05/2017