AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Heist-op-den-Berg
Kerkplein 17, BE-2220 Heist-op-den-Berg
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=272900
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Heist-op-den-Berg: afkoppeling Wiekevorst-centrum
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Wiekevorst-centrum
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
De opbraak van bestaande verhardingen en het uitvoeren van voorbereidende werken in de verschillende werkzones;
De aanleg van leidingen in open sleuf (184m ø 250mm; 440m ø 400mm; 228m ø 500mm; 249m ø 600mm; 227m ø 700mm; 130m ø 800mm; 289m ø 900mm; 56m ø 1000mm; 775m ø 1200mm);
Het bouwen van een overstortconstructie op een bestaande diam 1000mm;
Het bouwen van een knijpconstructie;
Het uitvoeren van renovatiewerken van bestaande te behouden buizen;
Het herstellen van de wegverhardingen m.i.v. funderingen:
o bitumineuze verhardingen: rijweg = 8852m²; fietspad = 4884m²
o betonstraatstenen: 10113m²
o kasseien = 2506m²
Het herstellen van de lijnvormige elementen;
Het leveren en plaatsen van betonnen zitelementen (gladde bekisting);
Het leveren en aanplanten van groen;
Het groenonderhoud tot definitieve oplevering;
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
zie besteksbepalingen
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
zie besteksbepalingen
III.2.3. Vakbekwaamheid:
zie besteksbepalingen
Klasse: 7, Categorie: C1 en/of E1
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 29/06/2017 - 10:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 780.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: De aanbestedingsdocumenten zijn te verkrijgen vanaf dinsdag 29 mei 2017 na contante betaling bij Sweco Belgium nv, Stationsstraat 51 te 2800 Mechelen of na voorafgaandelijke overschrijving op bankrekeningummer BE16 0013 6943 4074 geopend op naam van Sweco Belgium nv, Arenbergstraat 13, bus 1 met vermelding van BTW-nr., voor de prijs van 780 EUR (incl. 21% BTW).
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
04/07/2017 - 10:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
04/07/2017 - 10:00
Plaats: raadzaal gemeentehuis, Kerkplein 15
Personen die de opening van de offertes mogen bijwonen: openbaar
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 24/05/2017