Agentschap Facilitair Bedrijf

2017/HFB/OO/33355 - Het technisch beheer en het onderhoud van de technische installaties en prestaties op afroep.


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Agentschap Facilitair Bedrijf
Boudewijnlaan 30 bus 60, BE-1000 Brussel
Contact: Team Plaatsing en rapportering
E-mail: aanbestedingen.facilitairbedrijf@kb.vlaanderen.be
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=272779
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
2017/HFB/OO/33355 - Het technisch beheer en het onderhoud van de technische installaties en prestaties op afroep.
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Diensten.
Belangrijkste plaats van dienstverlening: Dossin:
Goswin de Stassartstraat Mechelen
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Het technisch beheer en het onderhoud van de technische installaties en prestaties op afroep voor een periode van 7 jaar.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
zie bestek
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
zie bestek
III.2.3. Vakbekwaamheid:
zie bestek
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Prijs, Weging: 50
Criterium 2: Technische waarde van de offerte, Weging: 50
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 12/07/2017 - 09:45
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 12/07/2017 - 09:45
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 12/07/2017 - 09:45
Plaats: Boudewijngebouw - Boudewijnlaan 30 - bus 60 - 1000 Brussel, lokaal 5D04.
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Voorliggende opdracht heeft een looptijd van 7 jaar, te rekenen vanaf de datum vermeld bij de sluiting. Deze termijn wordt o.a. gerechtvaardigd door het feit dat het om een multidisciplinair contract gaat, waarbij de diverse technieken geïntegreerd zijn en waarbij er ook beheer-verantwoordelijkheid dient genomen te worden. De complexiteit is dan ook anders dan voor individuele raamcontracten. De termijn kan dan ook gemotiveerd worden vanuit de grotere complexiteit van de opdracht en de in wezen langere termijn welke hoort bij het begrip 'beheer'.
Er is geen mogelijkheid tot verlenging voorzien.
Het plaatsbezoek is verplicht. Het attest van plaatsbezoek is toegevoegd als bijlage aan dit bestek. Het ontbreken van het attest leidt tot de onregelmatigheid van de offerte . Het plaatsbezoek gaat door op maandag 12/06/2017 voormiddag om 10:00 uur of namiddag om 14:00 uur. Een kandidaat inschrijver kan slechts aan één plaatsbezoek deelnemen. De identiteit van de deelnemer(s) met vermelding van deelname in voor- OF namiddag dient tegen 5/06/2017 bezorgd te worden op volgend e-mailadres: aanbestedingen.facilitairbedrijf@kb.vlaanderen.be.
Op dinsdag 20/06/2017 om 10.00 uur vindt een informatievergadering plaats op de onderstaande locatie :
Agentschap Facilitair Bedrijf
Boudewijngebouw
Boudewijnlaan 30 bus 60
1000 Brussel Lokaal 5 D 01
Voor het indienen van de offertes is het gebruik van elektronische middelen verplicht.
De offertes worden elektronisch overgelegd via de e-tendering applicatie.
De met elektronische middelen opgestelde offertes moeten in overeenstemming met artikel 52, § 1 van het KB van 15 juli 2011 worden opgesteld. De offertes moeten worden opgemaakt in PDFformaat, of in de formaten zoals vermeld in het bestek.
De offertes worden overgelegd via de etendering internetsite https://eten.publicprocurement.be die de naleving waarborgt van de voorwaarden van artikel 52, § 1 van het KB van 15 juli 2011.
Om het indienen door middel van elektronische middelen toe te lichten werd een zip-file 'Elektronisch_Indienen' toegevoegd.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 23/05/2017

Vergelijkbare advertenties van BDA