Gemeente Anzegem

Herbestemming (opsplitsen) Sint-Theresiakerk (Heirweg)


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Gemeente Anzegem
De Vierschaar 1 (gps Dorpsplein z/n), BE-8570 Anzegem
Contact: De heer Stephan Vandemeulebroecke
Tel: +32 56694434 Fax: +32 56680909 E-mail: stephan.vandemeulebroecke@anzegem.be
Internet adres(sen): http://www.anzegem.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Herbestemming (opsplitsen) Sint-Theresiakerk (Heirweg)
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Vichtsesteenweg 113
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
De kerk wordt opgesplitst in een liturgisch en een profaan deel. Het profaan deel zal op het gelijkvloers het gemeentelijk deel omvatten, dat bestaat uit een multifunctionele zaal. Op de verdieping wenst de aanpalende school (medefinancierder) een turnzaal in te richten.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 20 §§1 en 1/1 van de wet van 15 juni 2006 betreffende overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en artikel 61 tot en met 66 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Het bewijs van inschrijving op de lijst der erkenning of de documenten geëist krachtens art. 1 van het MB van 27 september 1991 of een getuigschrift betreffende het indienen van een volledig dossier bij de Commissie van Erkenning. De werken die het voorwerp zijn van deze aanneming worden gerangschrift in de categorie D. De aannemer moet in deze categorie erkend zijn. Het Bestuur is van oordeel dat de werken op basis van de raming tot de klasse 3 behoren. De definitieve erkenningsklasse wordt echter bepaald door het toewijzingsbedrag. Ter info: De raming ligt dicht bij de grens tussen klasse 3 en klasse 4. Voor deze opdracht is het voldoende dat de aannemer beschikt over klasse 3 indien zijn inschrijving lager is dan EUR 500.000 excl. btw. In het andere geval moet hij over klasse 4 beschikken
Een verklaring waarin, behoudens de bepaling vermeld in art. 30§2 (gespecialiseerde restauratiewerkzaamheden), de technici of de technische diensten vermeld worden die, al dan niet deel uitmakend van de onderneming, ter beschikking zullen staan van de uitvoerder voor de restauratiewerkzaamheden en diensten.
zie vereisten.
Vereiste erkenning: D (Bouwwerken), Klasse 3
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 27/6/2017 - 11:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 0.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Bestek en plannen
De opdrachtdocumenten zijn kosteloos digitaal verkrijgbaar via aankoopdienst@anzegem.be.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 28/6/2017 - 11:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 28/6/2017 - 11:00
Plaats: Gemeentehuis Anzegem, raadzaal
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 19/5/2017

Vergelijkbare advertenties van BDA