Infrabel - Directie Asset Management

TR085303 - Vernieuwing bovenleiding bundel A te Vorst en bundel OTW-E te Schaarbeek


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT - NUTSSECTOREN
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
INFRABEL - Directie Asset Management
Marcel Broodthaersplein 2, BE-1060 Brussel
Contact: TUC RAIL NV
Via het forum vraag & antwoord aan het adres van het kopersprofiel
E-mail: ppcell@tucrail.be
Internet adres(sen): www.infrabel.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
TR085303 - Vernieuwing bovenleiding bundel A te Vorst en bundel OTW-E te Schaarbeek
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlenen van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Schaarbeek-Vorst
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of aankoop/aankopen:
De opdracht bestaat hoofdzakelijk uit:
 PERCEEL 1: Vernieuwing bovenleiding bundel A te Vorst
Daarnaast inbegrepen: voorverwarmingsinstallatie bundel A te Vorst en bovenleidingswerken Brussel-Zuid
 PERCEEL 2: Vernieuwing bovenleiding bundel OTW-E te Schaarbeek
Daarnaast inbegrepen: aanleg proefbovenleiding 25 kV
II.1.8. Verdeling in percelen: Ja
Er dienen offertes te worden ingediend voor: een of meer percelen.
INLICHTINGEN OVER PERCELEN:
Perceel 1: Vernieuwing bovenleiding bundel A te Vorst
Korte beschrijving:
Vernieuwing bovenleiding bundel A te Vorst
Daarnaast inbegrepen: voorverwarmingsinstallatie bundel A te Vorst en bovenleidingswerken Brussel-Zuid
Perceel 2: Vernieuwing bovenleiding bundel OTW-E te Schaarbeek
Korte beschrijving:
Vernieuwing bovenleiding bundel OTW-E te Schaarbeek.
Daarnaast inbegrepen: aanleg proefbovenleiding 25 kV.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
II.2.1. Totale hoeveelheid of omvang:
Zie II.1.5).
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE,FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.2. VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING.
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
- De Belgische erkenning van aannemers van werken in de categorie H2in een klasse overeenkomstig het totale offertebedrag van het (de) perce(e)l(en) waarvoor ingeschreven wordt.
- Attest van de Rijksdienst voor Sociale Zekerheid betreffende het voorlaatste afgelopen kalenderkwartaal vóór de uiterste datum voor het indienen van de offerte.
- Attest van de FOD Financiën uitgegeven in het kader van overheidsopdrachten en uitgegeven uiterlijk 15 dagen vóór de uiterste datum voor het indienen van de offerte en waaruit blijkt dat de inschrijver voldaan heeft aan zijn fiscale verplichtingen ten aanzien van de FOD Financiën (de algemene administratie van de inning en de invordering).
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Klasse: Klasse 7 : meer dan 5.330.000 EUR, Categorie: N/A
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor het verkrijgen van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document:
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 10/07/2017-10:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van offertes of aanvragen tot deelneming: 10/07/2017-10:00
IV.3.7. Omstandigheden waarin de offertes worden geopend: datum: 10/07/2017-10:00
Plaats: TUC RAIL NV, Fonsnylaan 39, 1060 Brussel
Personen die de opening van de offertes mogen bijwonen: .
Het bestek, de plannen en de eventuele verbeterberichten zijn enkel te downloaden, op het adres vermeld bij "Elektronische toegang tot informatie" hernomen in punt I.1) hiervoor.
De aanbestedende overheid legt het gebruik van elektronische middelen op voor het indienen van een offerte via de website e-Tendering van het platform e-Procurement.
Er wordt een verplicht bezoek ter plaatse georganiseerd op 08/06/2017 of 14/06/2017 in de namiddag . De plaats van afspraak wordt meegedeeld na inschrijving. Modaliteiten: zie het deel "Algemene contractuele bepalingen" van het bestek.
Eventuele vragen over het bestek dienen gesteld te worden via het Forum "Vraag antwoord" hernomen in het adres van het kopersprofiel.
Door zich kandidaat te stellen en/of door in te schrijven op de huidige opdracht, erkennen de kandidaten en inschrijvers dat zij kennis hebben genomen van de gedragscode voor de leveranciers en aannemers van lnfrabel en verbinden zij zich ertoe om de bepalingen ervan na te leven. Deze gedragscode kan geraadpleegd en gedownload worden op de site www.infrabel.be onder de rubriek "Leveranciers en aannemers"'.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 18/05/2017

Vergelijkbare advertenties van BDA