AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
IVOO Intergemeentelijke vereniging voor het afvalbeheer voor Oostende en ommeland
Klokhofstraat 2, BE-8400 Oostende
Contact: Verbeke Daniel
Tel: +32 59552748 E-mail: Daniel.Verbeke@ivoo.be
Internet adres(sen): www.ivoo.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Onderhoud van stoomketel 1
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Diensten.
Belangrijkste plaats van dienstverlening: Oostende
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Huisvuilverbrandingsinstallatie - Vervanging van buizen in stoomketel 1
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
II.2.1. Totale hoeveelheid of omvang:
Geraamde waarde zonder BTW: tussen 80000.00 en 120000.00 EUR .
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Een verklaring op erewoord dat de inschrijver zich niet in één van de uitsluitingsgronden bevindt, zie bestek.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
- passende bankverklaringen of het bewijs van een
verzekering tegen beroepsrisico's
- een verklaring betreffende de totale omzet en de
omzet betreffende de diensten waarover de opdracht
gaat over de laatste drie boekjaren.
Gelijkaardige opdrachten op bevredigende wijze
voltooid hebben.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
- een referentielijst van gelijkaardig uitgevoerde
diensten van de afgelopen 3 jaar (met vermelding
van bedrag, datum en naam van de publiek- of
privaatrechtelijke instanties);
- een verklaring van de gemiddelde jaarlijkse
personeelsbezetting en de omvang van het kader
tijdens de laatste 3 jaar;
- het gedeelte van de opdracht dat de inschrijver
desgevallend voornemens is in onderaanneming te
geven, met een volledige lijst met de eventuele
onderaannemer(s)
Klasse: N/A, Categorie: N/A
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige inschrijving, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 18/06/2017 - 08:30
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
26/06/2017 - 08:30
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
26/06/2017 - 08:30
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 17/05/2017