AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Dienst Uitrusting
Colignonplein, BE-1030 Schaarbeek
Contact: Borzykowski Eva
Tel: +32 22447401 E-mail: eborzykowski@schaerbeek.irisnet.be
Internet adres(sen): http://www.schaarbeek.be/
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
LEVERINGEN MET ALS VOORWERP SANITAIR,BUIZEN EN TOEBEHOREN
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Leveringen.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Deze opdracht is een 'stockopdracht', met als voorwerp de levering van sanitair, buizen en toebehoren
II.1.8. Verdeling in percelen: Ja.
Er dienen offertes te worden ingediend voor: een of meer percelen.
INLICHTINGEN OVER PERCELEN:
Perceel 1: ACCESSOIRES VOOR WATERTOEVOERLEIDING
Perceel 2: SCHELL ACCESSOIRES
Perceel 3: BUIZEN EN HULPSTUKKEN DRINKWATERVOORZIENING IN HDPE
Perceel 4: PIPING EN KWIJTING ACCESSOIRES PE
Perceel 5: TUYAUTERIES ET ACCESSOIRES PVC - ACCESSOIRES DE RACCORDEMENT WC
Perceel 6: SINK ACCESSOIRES
Perceel 7: Showers - Zinkt - Drains - Urinals - toilet
Perceel 8: ROBINETTERIES - MELANGEURS - MITIGEURS
Perceel 9: boiler - Waterverwarming
Perceel 10: SOUPAPE - REDUCTEUR DE PRESSION - VASE D'EXPANSION SANITAIRE
Perceel 11: Allerlei
Perceel 12: Sanitaire pour PMR
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
La capacité technique ou professionnelle du candidat ou du soumissionnaire peut être justifiée par:
la présentation d'une liste des principales livraisons portant sur l'objet du marché effectuées au cours des trois dernières années, indiquant le montant, la date et le nom du destinataire public ou privé.
Les livraisons sont prouvées par des attestations de satisfaction émises ou contresignées par l'autorité compétente s'il s'agit d'un destinataire public, ou, lorsque le destinataire est un acheteur privé, par une attestation de ce dernier.
- minimum 3 livraisons (d'un minimum de ? 5.000,00 par livraison), en rapport avec l'objet du marché, effectuées sur les trois dernières années;
- attestations de satisfaction: minimum 3 attestations
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige inschrijving, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 11/06/2017 - 10:00
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
12/06/2017 - 10:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 15/05/2017