Tmvw Servicelijnen

Opdracht voor het realiseren van een tijdelijke brug (4 jaar) te Beersel (ter hoogte van het wandelpad Het Broek)


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
TMVW servicelijnen
Stropstraat 1, BE-9000 Gent
Contact: FARYS|TMVW
Laura Aubroeck
Tel: +32 92425747 E-mail: laura.aubroeck@farys.be
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=271093
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Opdracht voor het realiseren van een tijdelijke brug (4 jaar) te Beersel (ter hoogte van het wandelpad Het Broek)
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Leveringen.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
De onderhavige opdracht betreft het realiseren en het instandhouden van een tijdelijke brug voor voetgangers, fietsers en andersvaliden (rolstoelgebruikers) ter hoogte van het wandelpad Het Broek en dit voor een periode van 4 jaar.
De brug dient te worden gerealiseerd, gebruiksklaar én goedgekeurd te worden opgeleverd ten laatste op 31 augustus 2017 en beschikbaar te zijn voor een periode van 4 jaar. Afbraak en verwijdering van de brug dienen te gebeuren na opdracht van de gemeente. Aangezien de aannemer dient in te staan voor het ontwerp en de studie van de tijdelijke brug, dient een volledig uitgewerkt technisch dossier ten laatste tegen 15 juli 2017 ter goedkeuring worden voorgelegd. Dit om tijdig de studie van de brug technisch te controleren en de vergunningen tijdig aan te vragen. Deze technische controle heeft een duurtijd van maximaal 14 dagen.
Het tijdstip van de effectieve prestaties zal na gunning worden verfijnd en vastgelegd tijdens een coördinatievergadering. De opdracht wordt verder gedetailleerd beschreven in het bestek. Elke inschrijver dient een concrete aanbieding in te dienen voor het realiseren van een tijdelijke brug, op basis van
eigen ervaring, beschikbare informatie en beste inschatting van uitvoerbaarheid.
Het realiseren van de feitelijke brug kan pas opgestart worden wanneer de nodige stabiliteitsstudies, de uitvoerbaarheid en de technische geschiktheid van de voorgestelde oplossing wordt aangetoond en door de controlerende instanties werd goedgekeurd.
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
De inschrijver mag zich niet in een toestand van uitsluiting bevinden conform art. 61-66 van het KB van 15 juli 2011.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
De inschrijver dient aan te tonen dat hij in staat is de opdracht naar verwachting uit te voeren door opgave van relevante referenties van minstens 2 gelijkaardige realisaties uitgevoerd binnen de laatste 10 jaar voorafgaand aan de bekendmaking van deze procedure, telkens gestaafd met een door de opdrachtgever ondertekend tevredenheidsattest.
Voor deze referenties dient de inschrijver minstens volgende elementen op te geven:
- beschrijving van het referentieproject;
- totaal uitvoeringsbedrag;
- periode van uitvoering (plaatsing en afbraak) incl. termijn van terbeschikkingstelling;
- identificatie van de opdrachtgever met duidelijke opgave van naam en e-mail of telefoonnummer van de contactpersoon bij de opdrachtgever.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Onderhandeling. Gegadigden zijn reeds geselecteerd: Neen.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige inschrijving, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 02/06/2017 - 11:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 10.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Overschrijving t.a.v. FARYS|TMVW, IBAN BE07 0910 0070 2166, BIC KCCBEBB met als vermelding DOM-021-17-00-W
en uw ondernemingsnummer.
Na het verwerken van uw betaling worden de documenten aangetekend per post naar het adres van betaling
verstuurd.
Indien u de digitale bestekdocumenten wenst te ontvangen, stuurt u het bewijs van betaling via mail naar
aankoop@farys.be met vermelding van het besteknummer DOM-021-17-000-W.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 07/06/2017 - 11:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 12/05/2017

Vergelijkbare advertenties van BDA