Gan - Technische Dienst

Inrichting van de site Meudon


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
GAN - Technische Dienst
de Broquevillelaan 12 , BE-1150 Brussel
Contact: Violette Maret
Violette Maret
Tel: +32 27780811 E-mail: Violette.Maret@arp-gan.be
Internet adres(sen): www.arp-gan.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Inrichting van de site Meudon
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
De aanbesteding heeft de volledige renovatie van de site Meudon, gelegen aan de Vilvoordsesteenweg 158 te 1120 Brussel als voorwerp. In het bijzonder de werken met als voorwerp:
- De bouw onder het depot met een oppervlakte van 230 m2 met douches, toiletten, wastafels, kleedkamers
o Verwijderen van de bovengrondse stookolietank van 1.500L
o Bouw van een structuur in sandwichpanelen, vloer in houtstructuur en linoleum, scheidingswand
o Wateraansluiting, elektriciteit, afvoer
o Installatie van een condensatieverwarmingsketel, ventilatie met dubbele stroom
o Elektrische bekabeling
o Sanitaire ruimten: 14 douches + 4 toiletten + 4 urinoirs + 13 wastafels + 1 uitgietbak en kunststofplaat HD
- Zware renovatie van 115 m2 kantoorruimte + 74 m2 op de verdieping
o Afbraak van het sanitair
o Plaatsen / verwijderen / vervangen van deuren
o SAS-constructie in polycarbonaat
o Vernieuwen van de elektriciteit
o Nivellering van de vloer en het plaatsen van linoleum
o Sanitaire ruimten: 2 douches + 1 toilet + 2 kleedkamers
- Lichte renovatie van een kantoorgebouw: 360 m2
o Afbraak / bouw van lichte wanden, aanpassen deuren
o Installeren van een keuken
o Schilderen
o Plaatsen van 2 uitgietbakken
o Maken van de opening + plaatsen van de deur
- Buiten
o Markering op de vloer
o Herstellen van de stoepranden en waterpas maken
o Plaatsen van bescherming in staal
o Plaatsen van een hek in de hangar
o Bekabeling voor de camera's
o Plaatsen van een luifel voor motor
- Depot en magazijn
o Verwijderen van een oude sokkel in beton + vernieuwen
o Levering en plaatsing luchtverhitter
o Plaatsen van wand met roosterwerk
o Aanpassing elektriciteit
o Plaatsen van hoekbescherming in staal, sectionaalpoorten en voetgangerszone
o Plaatsen van bogen voor fietsen
Alle technische voorschriften worden overgenomen in de submappen 01_ ARCHITECTUUR tot 05_RAPPORT DBDMH.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Een lijst van de 3 belangrijkste gelijkaardige werken die in de loop van de laatste vijf jaar uitgevoerd werden, waaronder minstens één gebouw voor industrieel gebruik. Deze belangrijkste werken moeten elk een bedrag vertegenwoordigen van minstens ?300.000 (excl. btw). Voor elk van deze werken zal de inschrijver het bedrag, de werfdata, de gegevens van de Bouwheer en zijn statuut (overheid of privépersoon) specifiëren.
Alles zal gestaafd worden met certificaten voor goede uitvoering. Deze certificaten worden uitgegeven en ondertekend door de bevoegde overheid. Wanneer de bouwheer een privépersoon is, worden deze door hem ondertekend. Bij gebrek hieraan wordt een eenvoudige verklaring van de aannemer toegestaan. Ze vermelden het bedrag, de werfdata en de plaats van uitvoering van de werken en preciseren of ze volgens de regels van de kunst uitgevoerd werden en tot een goed einde gebracht werden.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Het bewijs van de erkenning als aannemer voor werken van klasse D categorie 4.
Klasse: D, Categorie: 4
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige inschrijving, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 21/06/2017 - 10:00
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 22/06/2017 - 10:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 22/06/2017 - 10:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Het bestek is gratis beschikbaar via onze website www.netbrussel.be (klikken op "Over ons" en dan "overheidsopdrachten").
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 12/05/2017

Vergelijkbare advertenties van BDA