Kerkfabriek Sint-pieter

Restauratie Sint-Jozefkerk Liezele


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Kerkfabriek Sint-Pieter
Hoogstraat 30, BE-2870 Puurs
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Restauratie Sint-Jozefkerk Liezele
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Kerk H. Jozef Liezele, Liezele-Dorp 43 te Liezele
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
De uit te voeren werken betreffen: restauratie van de buitengevels inclusief de glasramen en de renovatie van een aantal binnenwerken.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Een verklaring op erewoord dat de inschrijver :
- niet veroordeeld is geweest voor deelname aan een criminele organisatie, omkoping, fraude of het witwassen van geld
- niet in staat van faillissement of vereffening verkeert;
- geen aangifte van faillissement heeft gedaan of procedure van vereffening of gerechtelijke reorganisatie aanhangig is tegen hem;
- niet veroordeeld is geweest voor een misdrijf dat de professionele integriteit aantast;
- bij zijn beroepsuitoefening geen ernstige fout heeft begaan;
- in orde is met de betaling van sociale zekerheidsbijdragen;
- in orde is met de betaling van belastingen;
- zich niet schuldig heeft gemaakt aan valse verklaringen bij het verstrekken van deze inlichtingen;
- geen illegaal verblijvende onderdanen van derde landen heeft tewerkgesteld als bedoeld in de wet van 11/02/2013 tot vaststelling van sancties en maatregelen voor werkgevers van illegaal verblijvende onderdanen van derde landen.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
zie bestek
zie bestek
III.2.3. Vakbekwaamheid:
De aannemer dient een referentielijst toe te voegen die representatief is voor dit type restauratiewerk.
De aannemer zal tevens een aantal verklaringen toevoegen (minimum 3 voor wat de restauratie van de gebouwen betreft en minimum 3 voor wat de restauratie van glas in lood ramen betreft) van andere besturen waarin vermeld wordt dat zijn werk naar behoren werd uitgevoerd.
Een relatief belangrijk gedeelte van de restauratiewerken omvat de eigenlijke restauratie van de glas-in -lood ramen.
Het is de aannemer toegestaan om de eigenlijke restauratie van de glas-in-lood ramen toe te vertrouwen aan een bekwaam aannemer-restaurateur van glas-in-lood ramen.
De aannemer dient de identiteit van deze aannemer op te geven bij inschrijving en tevens minimum drie verklaringen toe te voegen van besturen waarin vermeld wordt dat het uitgevoerde werk naar behoren werd uitgevoerd.
De aanbestedende overheid behoudt zich het recht om na te gaan of de verklaringen restauratietechnieken betreffen die vergelijkbaar zijn met de restauratiewerken beschreven in onderhavig dossier.
Het aantal verklaringen dewelke het bestuur wenst te ontvangen, dit op vergelijkbare manier met dit dossier bedraagt minimum 3, dit voor het gebouw en dit voor de glasramen.
De aannemer dient uiteraard binnen zijn eigen aannemingsbedrijf te beschikken over de nodige personeelsleden met grote ervaring en met grote kennis van restauratietechnieken.
minimum 3 voor wat de restauratie van de gebouwen
minimum 3 voor wat de restauratie van glas in lood ramen
Vereiste erkenning: D (Bouwwerken), Klasse 4 of
D24 (Restauratie van monumenten), Klasse 4
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 20/6/2017
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 180.20 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Bestek en plannen
Verzendkosten : EUR 12,00
Kostprijs aanbestedingsdocumenten twee mogelijkheden:
papieren document (1)
 Totaalprijs EUR 170
 BTW 6% EUR 10,20
 Verzending EUR 12
 Totaal (excl. Verzending) EUR 180,20
 Totaal (incl. Verzending) EUR 192,20
op CD-rom(2)
 Totaalprijs EUR 50
 BTW 6% EUR 3
 Verzending EUR 12
 Totaal (incl. Verzending) EUR 65
Afhaling documenten: Enkel bij architect na telefonisch contact of bij betaling op de zichtrekening rekeningnummer BE07 7310 2914 7966 KBC
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 21/6/2017 - 10:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 21/6/2017 - 10:00
Plaats: Gemeentehuis (Trouwzaal) - Hoogstraat 29 te 2870 Puurs
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 11/5/2017

Vergelijkbare advertenties van BDA