AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Katholieke Scholen Groot Bornem
Driesstraat 10, BE-2880 Bornem
Contact: Op de Beeck Dries
Tel: +32 471212859 E-mail: dries.op.de.beeck@ksgrootbornem.be
Internet adres(sen): http://www.ksgrootbornem.be/
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
nieuwbouw kleuterschool Hingene- Perceel 1 Ruwbouw, Afwerking en Stabiliteit + Perceel 2 Elektriciteit + Perceel 3 HVAC en sanitair
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Bornem
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Afbraak bestaande containerklassen + nieuwbouw 5 kleuterklassen op de terreinen van de Huveneersschool te Hingene.
De opdracht is verdeeld in drie percelen (zie bijlagen B publicatie):
Perceel 1 - Ruwbouw, afwerking en stabiliteit;
Perceel 2 - Elektriciteit;
Perceel 3 - HVAC en sanitair
Ligging project: Huveneersschool, Frans Van Haelenstraat 28 + deel van nr. 24, 2880 Hingene (Bornem)
De werf is bereikbaar via een tijdelijke werftoegang via de Aspergestraat (zie dossier)
II.1.8. Verdeling in percelen: Ja.
Er dienen offertes te worden ingediend voor: een of meer percelen.
INLICHTINGEN OVER PERCELEN:
Perceel 1: Nieuwbouw Kleuterschool Hingene - Perceel 1: ruwbouw, afwerking en stabiliteit
Korte beschrijving:
Afbraak bestaande containerklassen + nieuwbouw 5 kleuterklassen - Perceel 1: ruwbouw, afwerking en stabiliteit
Perceel 2: Nieuwbouw Kleuterschool Hingene - Perceel 2 elektriciteit
Korte beschrijving:
Afbraak bestaande containerklassen + nieuwbouw 5 kleuterklassen - Perceel 2: elektriciteit
Perceel 3: Nieuwbouw Kleuterschool Hingene - Perceel 3: HVAC en sanitair
Korte beschrijving:
Afbraak bestaande containerklassen + nieuwbouw 5 kleuterklassen - Perceel 3: HVAC en sanitair
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Bij de offerte te voegen documenten:
1 Erkenning
Kopie van de inschrijving op de lijst van de erkende aannemers, met vermelding van categorie of ondercategorie en klasse.
De werken die het voorwerp zijn van de aanneming waarop dit bestek van toepassing is, worden gerangschikt op basis van de raming in verschillende categorieën per perceel. Zie bijlage B publicatie.
2 R.S.Z.
Een attest van de Rijksdienst voor Sociale Zekerheid (geen kopie!).
Dit attest moet betrekking hebben op het voorlaatste afgelopen kwartaal vóór de dag van de ontvangst van de offertes (artikel 62 §1).
3 Fiscale verplichtingen
Een attest waaruit blijkt dat de inschrijver voldoet aan zijn beroepsmatige fiscale verplichtingen.
Dit attest moet betrekking hebben op de laatste afgelopen fiscale periode vóór de dag van de ontvangst van de offertes (art. 63).
4 Een bewijs waaruit blijkt dat de ondertekenaar van de offerte wel degelijk de bevoegdheid heeft om te ondertekenen.
5 Ondertekende 'Verklaring op eer' betreffende financiële en economische draagkracht (zie document in bijlage)
6 Ondertekend (door opdrachtgever of ontwerpteam) bewijs van het verplichte plaatsbezoek aan het bouwterrein (zie document in bijlage)
Afspraak kan gemaakt worden met
- Dries Op de Beeck - Medewerker facilities
Tel: 03 740 08 71 - Gsm: 0471 21 28 59
Of
- Maurits Van den Bossche - Directie Huveneersschool Hingene
Tel: 03 889 73 96 - Gsm: 0478 624 478
7 Attesten van minimum van 2 en een maximum van 5 referenties die bewijzen dat de belangrijkste werken naar behoren zijn uitgevoerd.
8 Documenten inzake het KB Tijdelijke of Mobiele Bouwplaatsen :
- Een document dat verwijst naar de specifieke risico-inventarisatie van de aannemer.
- Een afzonderlijke prijsberekening in verband met het door het veiligheids- en gezondheidsplan bepaalde preventiemaatregelen en middelen, inbegrepen de buitengewone individuele beschermingsmaatregelen en middelen, overeenkomstig KB van 25.01.01, art.30, 2°.
Opmerking: De totale kostprijs te wijten aan het Veiligheids-, Gezondheids-en Milieuplan dient inbegrepen te zijn in de eenheidsprijzen van de uit te voeren werken (kostprijs wordt niet verhoogd).
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Ondertekende 'Verklaring op eer' betreffende financiële en economische draagkracht (zie document in bijlage)
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Erkenningen:
Perceel 1: worden gerangschikt op basis van de raming in de categorie D, klasse 4.
Perceel 2: worden gerangschikt op basis van de raming in de categorie P1, klasse 1.
Perceel 3: worden gerangschikt op basis van de raming in de categorie D16/D17/D18, klasse 2.
Referenties:
Attesten van minimum van 2 en een maximum van 5 referenties die bewijzen dat de belangrijkste werken naar behoren zijn uitgevoerd.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 16/06/2017 - 16:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 705.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: * zijn digitaal beschikbaar:
- via e-Notification
* zijn te koop bij:
- de architect, na eenvoudig verzoek per mail (contactgegevens zie pagina 2)
rekeningnummer: BE24 7370 1811 9138
op naam van: Cruysweegs - Halsberghe Architectenbureau bvba
* tegen de kostprijs van:
- volledig dossier (bestek, meetstaat, plannen) PERCEEL 1 R&A en STAB: 256,20 EUR
- btw (21%): 53,80 EUR
TOTAAL: 310,00 EUR
- volledig dossier (bestek, meetstaat, plannen) PERCEEL 2 Elektriciteit: 152,90 EUR
- btw (21%): 32,10 EUR
TOTAAL: 185,00 EUR
- volledig dossier (bestek, meetstaat, plannen) PERCEEL 3 HVAC en San: 173,55 EUR
- btw (21%): 36,45 EUR
TOTAAL: 210,00 EUR
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
21/06/2017 - 10:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
21/06/2017 - 10:00
Plaats: vergaderzaal Broedershuis Bornem, Rijkenhoek 4, 2880 Bornem
Personen die de opening van de offertes mogen bijwonen: openbare openingszitting.
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 11/05/2017