AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Federaal agentschap voor de kinderbijslag
Trierstraat, 70, BE-1000 Brussel
Contact: William De Glas
Tel: +32 2372526 E-mail: william.deglas@famifed.be
Internet adres(sen): http://www.famifed.be/
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Overheidsopdracht voor diensten voor het (dagelijks en periodiek) ecologisch schoonmaken van de lokalen en ramen van de gebouwen van de Vlaamse provinciale bureaus van het Federaal Agentschap voor de Kinderbijslag
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Diensten.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
De overheidsopdracht bestaat uit twee percelen:
- perceel 1 heeft betrekking op de schoonmaak van de Vlaamse provinciale bureaus van het Agentschap in Gent, Brugge, Antwerpen en Hasselt;
- perceel 1 heeft betrekking op de schoonmaak van de Vlaamse provinciale bureaus van het Agentschap in Gent, Brugge, Antwerpen en Hasselt;
II.1.8. Verdeling in percelen: Ja.
Er dienen offertes te worden ingediend voor: een of meer percelen.
INLICHTINGEN OVER PERCELEN:
Perceel 1: De lokalen en gebouwen van de Vlaamse provinciale bureaus van het Agentschap moeten dagelijks en periodiek schoongemaakt worden.
Perceel 2: Perceel 2 van deze overheidsopdracht heeft enkel betrekking op het schoonmaken van de ruiten, de ramen, de raamlijsten en de vensterbanken van alle Vlaamse provinciale bureaus van het Agentschap.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Inschrijvers moeten een verklaring bezorgen over hun omzet van de voorbije drie boekjaren met betrekking tot de schoonmaak van kantoren voor perceel 1 en de schoonmaak van ruiten voor het perceel 2.
Die specifieke omzet moet voor elk jaar van die periode minimum 300.000 euro voor de schoonmaak van kantoren (perceel 1) en minimum 150.000 euro voor de schoonmaak van ruiten (perceel 2) bedragen.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Inschrijvers moeten minstens drie referenties bij hun offerte voegen van contracten in de drie voorbije jaren die ongeveer even groot zijn als deze overheidsopdracht
Klasse: N/A, Categorie: N/A
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige inschrijving, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 15/06/2017 - 14:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
06/07/2017 - 11:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
06/07/2017 - 11:00
Plaats: Trierstraat 70 - 1000 Brussel
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 10/05/2017