AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
GIAL
E. Jacqmainlaan 95, BE-1000 Brussel
Contact: De heer Olivier Lens
Tel: +32 22295467 Fax: +32 22295454 E-mail: purchasing@gial.be
Internet adres(sen): www.gial.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Informaticaoplossing voor de opening van intrekbare terminals
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Leveringen.
Belangrijkste plaats van levering: GIAL, E. Jacqmainlaan 95 te 1000 Brussel
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Deze opdracht heeft tot doel de aankoop en de inbedrijfstelling van een moderne, eenvoudige en betrouwbare oplossing om een verdwijnpaal automatisch te openen vanop een gsm/smartphone.
De opdracht bestaat uit twee delen:
1. informaticaoplossing voor het beheer van de toegangsaanvragen,
2. technologische oplossing om een verdwijnpaal te openen.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
II.2.1. Totale hoeveelheid of omvang:
Volgens het Bijzonder lastenboek
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
* Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 20 §§1 en 1/1 van de wet van 15 juni 2006 betreffende overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en artikel 61 tot en met 66 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
* In toepassing van artikel 62 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 dient de Belgische inschrijver geen rsz-attest bij zijn offerte te voegen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
* Het bewijs van zijn financiële en economische vermogen:
** Een verklaring met betrekking tot de globale omzet en de omzet voor de activiteit die het voorwerp vormt van de opdracht, van de afgelopen drie boekjaren, die beschikbaar zijn naargelang van de oprichtingsdatum of het begin van de activiteiten van de kandidaat of de inschrijver, voor zover de informatie over die omzetcijfers beschikbaar is.
- de nodige bankverklaringen die zijn opgesteld in overeenstemming met het model dat is terug te vinden in bijlage 3 van het KB van 15 juli 2011.
- de omzet van het activiteitsgebied dat het voorwerp is van de opdracht, van de afgelopen drie boekjaren, moet minstens EUR 300.000,00 per jaar bedragen.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
* De voorstelling van de inschrijver omvat:
- zijn volledige gegevens alsook de informatie die de aanbestedende overheid in staat stelt om met hem te communiceren in het kader van de handelingen die werden gedefinieerd inzake de modaliteiten van de offerteaanvraag;
het aantal werknemers dat aangewezen is voor de taken verbonden met het beheer ervan, alsook hun lokalisatie (ontwikkeling, onderhoud en ondersteuning, .);
** De kandidaat moet zijn ervaring in de levering van producten die het voorwerp uitmaken van de opdracht aantonen.
*** Telkens als de inschrijver een beroep doet op onderaannemers, zal hij dat vermelden. Hij zal ook bekendmaken welk deel van de opdracht wordt uitbesteed, en de naam van de onderaannemers opgeven.
hiertoe worden hem 3 referenties gevraagd waar de oplossing tijdens de laatste 3 jaar werd verkocht. Elke referentie moet betrekking hebben op een oplossing in productie.
De inschrijver voegt de door deze referenties uitgegeven of medeondertekende attesten die de uitvoering van de leveringen en diensten aantonen, bij de offerte.
De inschrijver verstrekt de volledige gegevens, alsook de informatie die de aanbestedende overheid in staat stelt contact op te nemen met de entiteiten waarnaar wordt verwezen.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Kwaliteit van de voorgestelde oplossing, Weging: 60
Criterium 2: Kwaliteit van de diensten, Weging: 20
Criterium 3: Prijs, Weging: 20
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 21/6/2017 - 10:30
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
21/6/2017 - 10:30
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
21/6/2017 - 10:30
Plaats: GIAL, E. Jacqmainlaan 95 te 1000 Brussel
Personen die de opening van de offertes mogen bijwonen: De inschrijvers
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Plaatsbezoek vereist en verzuimen aan plaatsbezoek leidt tot nietigheid van de offerte:
31/05/2017 om 10.00
Rekening houdend met de complexiteit van de opdracht organiseert de aanbestedende overheid tijdens de periode tussen de publicatie van de aankondiging van de opdracht in het Bulletin der Aanbestedingen en het Publicatieblad van de Europese Unie en de dag van de opening van de offertes een bezoek van de belangrijkste sites voor kandidaat-inschrijvers. Dit bezoek is verplicht met het oog op het indienen van een offerte.
Het bezoek van de belangrijkste sites vindt plaats op 31 mei 2017 vanaf 10 uur.
Gelieve u om 10.00 u aan te melden op het volgende adres: Anspachlaan 6, 1000 Brussel op begane grond in de lobby.
De aanwezige personen vullen op een aanwezigheidslijst hun naam, de naam van de firma die ze vertegenwoordigen, alsook hun volledige adres in.
Op het einde van de dag ontvangt elke kandidaat-inschrijver een bewijs van bezoek dat aan de offerte moet worden toegevoegd.
Klachten voortvloeiend uit een verkeerd begrip of een onvolledige kennis van het onderhavige bijzonder bestek zijn niet toegelaten.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 9/5/2017