AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
AZ DELTA
Rode Kruisstraat 20, BE-8800 Roeselare
Contact: Mevr. Sabien Cailliau
Tel: +32 51237111
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=271220
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
B014312_P18.1 (AZD 5DV-1301)
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
AZ Delta vzw
Nieuwbouw algemeen ziekenhuis
Perceel 18.1 - Vast meubilair
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
1. Naam en rechtsvorm van het bedrijf, nationaliteit, maatschappelijke zetel (adres), telefoon, fax, naam van de
vertegenwoordiger;
2. Bewijs handtekenbevoegdheid (cfr. art. 82 KB Plaatsing);
3. Attest Rijksdienst voor Sociale Zekerheid waaruit blijkt dat hij voldaan heeft aan de vereisten inzake de betaling
van zijn bedragen voor de sociale zekerheid (cfr. art. 62§1);
4. Voor kandidaten/inschrijvers die personeel tewerkstellen dat niet onderworpen is aan de Belgische sociale zekerheid: een attest door de bevoegde overheid waarin bevestigd wordt dat hij volgens de rekening die ten laatste de uiterste indieningsdatum van de offerte is opgemaakt, voldaan heeft aan de voorschriften inzake betaling van
de bijdragen voor sociale zekerheid overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is;
5. Uittreksel uit het strafregister of evenwaardig document;
6. Attest niet-faillissement;
7. Attest fiscale schulden FOD Financiën (art. 63 KB Plaatsing), of gelijkwaardig document overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is;
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
1. Bankverklaring : de kandidaat/inschrijver bezorgt
een bankverklaring overeenkomstig het model conform art. 67 §1-1° afgeleverd door een gekende
bankinstelling met zetel in de Europese Unie, waaruit blijkt dat de financiële mogelijkheden van
de kandidaat/inschrijver van die aard zijn dat de
kandidaat/inschrijver de opdracht financieel tot een goed einde kan brengen.
2. Omzet van de werken van de onderneming over de laatste 3 boekjaren : verklaring van de omzet met stavingsstukken (jaarrekeningen) in werken van de onderneming.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
1. De bewijsstukken betreffende de gemiddelde jaarlijkse personeelsbezetting tijdens de laatste drie jaar. In de lijst dient onderscheid gemaakt te worden tussen kader, administratief en technisch personeel.
2. Lijst van gelijkaardige, binnen de ziekenhuissector uitgevoerde werken waarbij minstens volgende specifieke referenties dienen bijgevoegd te worden :
- minstens 2 referenties in de laatste 5 jaar van een ziekenhuisproject (nieuwbouw, uitbreiding of renovatie) waarvoor er vaste uitrusting werd uitgevoerd en ten bedrage van minstens ? 1.000.000.
- minstens 1 referentie in de laatste 5 jaar van een ziekenhuisproject (nieuwbouw, uitbreiding of renovatie) waar vaste uitrusting werd uitgevoerd voor een labo ten bedrage van minstens ? 100.000
Eénzelfde project mag niet voor meerdere van bovenstaande referenties gebruikt worden. Enkel projecten waarvan de vaste uitrusting reeds het voorwerp uitmaakten van een voorlopige oplevering zijn geldig (projecten in bestelling of in uitvoering worden niet aanvaard als referentie).
De referenties dienen gestaafd te worden aan de hand van een ondertekend attest van goede uitvoering vanwege de aanbestedende overheid, met specifieke vermelding van de desbetreffende opdracht. Dit attest dient specifiek te verwijzen naar de hierboven gevraagde referenties.
3. Erkenning : getuigschrift van erkenning in categorie D5, klasse overeenkomstig het bedrag van inschrijving (op basis van de raming worden de werken geacht te behoren tot de klasse 6) of een getuigschrift van evenwaardige erkenning in een lidstaat van de Europese Unie of de bewijzen dat de kandidaat/inschrijver voldoet aan de voorwaarden tot erkenning zoals gesteld in de wet van 20.03.91.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 30/06/2017 - 12:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 587.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Hiervoorvermelde stukken zijn verkrijgbaar door storting van vermeld bedrag op
KBC IBAN BE10 4675 3894 3104 - BIC KREDBEBB van VK STUDIO Architects, Planners and Designers, Brugsesteenweg 210 te B-8800 Roeselare met vermelding van B014312 (AZD 5DV-1301) - 18.1 en het BTW-nummer.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
03/07/2017 - 09:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
03/07/2017 - 09:00
Plaats: Westlaan 100 - 8800 Roeselare
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 09/05/2017