Vivaqua

Renovatie van het riool onder de Van Volxemlaan te 1190 Brussel


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT - NUTSSECTOREN
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
VIVAQUA
Keizerinlaan 17-19, BE-1000 Brussel
Contact: de Vertegenwoordiger van de Leidende Dienst
Tel: +32 25188230 E-mail: sd@vivaqua.be
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=264571
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Renovatie van het riool onder de Van Volxemlaan te 1190 Brussel
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlenen van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: 1190
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of aankoop/aankopen:
Renovatie van het riool onder de Van volxemlaan (van nr. 1 tot 473) te 1190 Brussel door middel van de volgende technieken:
- Plaatsing van elementen van met glasvezel versterkt polyester (PRV) en injectie van krimpvrij mortel (grout) in een riool met diverse doorsneden (> dan 1,5m: ± 280m)
- Plaatsing van een Ter Plaatse Uitgeharde Buis (TPUB) in een riool met diverse doorsneden (< dan 1,5m: ± 2.860m)
- Bouw en renovatie van ± 90 inspectiekamers
- Vervanging van ± 725 aansluitingen
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
II.2.1. Totale hoeveelheid of omvang:
zie II.1.5
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE,FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.2. VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING.
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Door het indienen van een aanvraag tot deelneming aan de opdracht wordt de kandidaat verondersteld op erewoord te verklaren dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingsgevallen bedoeld in de paragrafen 1 en 2 van artikel 66 van het koninklijk besluit van 16 juli 2012 betreffende de plaatsing van overheidsopdrachten in speciale sectoren.
VIVAQUA behoudt zich het recht voor om, ofwel bij de kandidaat, ofwel rechtstreeks bij derden, deze verklaring te controleren.
De kandidaat is bovendien verplicht om bij zijn aanvraag tot deelneming te voegen: een recent uittreksel uit het strafregister van de onderneming.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
De kandidaat moet aantonen dat hij over de technische capaciteit beschikt om de opdracht uit te voeren. Daartoe voegt hij bij zijn kandidatuur:
- een getuigschrift van erkenning voor subcategorie C1, minstens klasse 8 of een bewijsdossier conform de voorschriften van artikel 3 §1; 2° van de wet van 20 maart 1991 houdende regeling van de erkenning van aannemers van werken of, voor aannemers uit een andere lidstaat van de Europese Unie, een getuigschrift afgeleverd door de hiervoor bevoegde instelling of het bewijs van inschrijving op een lijst van aannemers die erkend zijn in die andere lidstaat, samen met elk document dat aantoont dat het getuigschrift of de inschrijving gelijkwaardig is met het hierboven vereiste getuigschrift;
- een lijst met minstens 2 referenties van opdrachten aangaande de renovatie van het riool door middel van de plaatsing van schalen en 2 referenties van opdrachten aangaande de renovatie van het riool via bemanteling; deze referenties moeten betrekking hebben op opdrachten uitgevoerd tijdens de laatste vijf jaar vóór de bekendmaking van deze opdracht; de lijst in kwestie bevat of moet vergezeld zijn van een volledige en nauwkeurige beschrijving van elk van de vermelde referenties; de kandidaat voegt voor elk van deze referenties een getuigschrift van goede uitvoering van de klant bij
Gesteld dat de kandidaat een beroep doet op de capaciteiten van derden om aan te tonen dat hij de opdracht kan uitvoeren, moet hij absoluut bij zijn aanvraag tot deelneming de volgende documenten voegen:
- het bewijs dat deze derde(n) zich niet in een situatie van uitsluiting bevindt (bevinden), in overeenstemming met de hierboven vermelde eisen;
- het bewijs dat deze derde(n) beschikt (beschikken) over de technische capaciteit om de opdracht uit te voeren, in overeenstemming met de hierboven vermelde eisen;
- een schriftelijke verbintenis van deze derde(n) om alle nodige middelen ter beschikking van de inschrijver te stellen.
Conform artikel 3 van de wet van 20 maart 1991 houdende regeling van de erkenning van aannemers van werken en conform de rechtspraak van de Raad van State van 21 augustus 2015 moet de kandidaat zelf de voorwaarden inzake erkenning vervullen zonder dat hij de erkenning van een onderaannemer kan inroepen.
Enkel de geselecteerde kandidaten zullen het bestek ontvangen; de kandidaten die willen dat hun aanvraag tot deelneming in aanmerking wordt genomen, moeten de voornoemde documenten dan ook absoluut indienen binnen de gestelde termijn.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Onderhandeling. Gegadigden zijn reeds geselecteerd: Neen.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor het verkrijgen van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document:
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 30/05/2017-14:30
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van offertes of aanvragen tot deelneming: 30/05/2017-14:30
- Datum van verzending van de aankondiging naar het Bureau voor publicaties van de Europese Unie: 09-05-2017
- De aanvraag tot deelneming kan enkel elektronisch gebeuren via het platform e-Tendering
- De opdrachtdocumenten in bijlage bij deze aankondiging van opdracht worden ter informatie ter beschikking gesteld. De kandidaten zullen geen offerte voegen bij hun kandidatuurdossier. Enkel de geselecteerde kandidaten zullen later uitgenodigd worden om een inschrijving in te dienen op basis van de opdrachtdocumenten.
- Alle bijkomende informatie aangaande de elektronische overheidsopdrachten en hoe je hieraan in België kan deelnemen, is beschikbaar op de website van e-Procurement en meer bepaald de checklists voor ondernemingen (http://www.publicprocurement.be/nl/ondernemingen/handleidingen-checklists)
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 09/05/2017

Vergelijkbare advertenties van BDA