AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
CAW Oost-Brabant
Redingenstraat 6, BE-3000 Leuven
Internet adres(sen): www.cawoostbrabant.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Verbouwing Amerstraat
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Amerstraat 19 te Aarschot
kad. afd. 2, sie. H, nr. 12P3
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Verbouwing van een voormalig belastingskantoor Amerstraat Aarschot tot ruimtes voor dienstverlening door CAW Oost-Brabant en CGG Vlaams-Brabant Oost.
perceel 01 - algemene aanneming
perceel 02 - technieken fluida
perceel 03 - technieken elektro
II.1.8. Verdeling in percelen: Ja.
Er dienen offertes te worden ingediend voor: een of meer percelen.
INLICHTINGEN OVER PERCELEN:
Perceel 1: algemene aanneming
Korte beschrijving:
gesloten ruwbouw en afwerking en omgevingsaanleg
Perceel 2: fluida
Korte beschrijving:
centrale verwarming, sanitair en ventilatie
Perceel 3: elektro
Korte beschrijving:
elektrische installaties, verlichting, inbraak -en branddetectie
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
zie bestek
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
zie bestek
III.2.3. Vakbekwaamheid:
attest erkenning
perceel 01 - aa: klasse 4 cat. D of D1
perceel 02 - fluida: klasse 1 cat. D16, D17 of D18
perceel 03 - elektro: klasse 1 cat. P1
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 13/06/2017 - 11:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 0.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: KOSTPRIJS DOSSIERS:
perceel 01 - aa: 126,98?
perceel 02 - fluida: 80,96?
perceel 03 - el: 66,41?
AANKOOP DOSSIERS:
- hetzij persoonlijk afhalen tegen contante betaling op het architectenbureau tijdens de kantooruren;
- hetzij bestellen via secretariaat@ba-p.be en na overschrijving op rekeningnummer BE43.3630.4293.8001 van ba-p bvba, met vermelding van project, perceel en btw nummer aannemer
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
13/06/2017 - 11:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
13/06/2017 - 11:00
Plaats: CAW Oost-Brabant, Redingenstraat 6, 3000 Leuven
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
UITVOERINGSTERMIJNEN:
perceel 01 - aa: 320 kalenderdagen
perceel 02 - fluida: 60 werkdagen
perceel 03 - el: 60 werkdagen
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 08/05/2017